{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Iphone smadret {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Igår var jeg så uheldig at tabe min Iphone 4s og skærmen smadret.. smiley Men var så oppe i elgiganten idag for at høre hvad de kunne gøre. Og de sagde at de ikke kunne skifte skærmen men kun tage mobilen ind og så kan jeg betale 1700 kr og få en ny Iphone 4s.
Men det giver ikke rigtig nogen mening smiley
De der butikker inde på Vesterbro - der er da ikke nogen garanti vel?
Er der nogen der ved hvad man ellers kan gøre? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone smadret
  • #1   9. nov 2013 Spørg dem? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   9. nov 2013 Hvis du har forsikring på den, kan den blive lavet. Hvis ikke, så må du selv betale for ny skærm smiley

• #4   9. nov 2013 allerførst får du dine forældre til at høre om jeres indboforsikring evt. dækker.

Er du sikker på at der ikke er gået andet istykker end selve skærmen?
    Det kan man altså godt skfite selv, hvis man er lidt fingerfærdig... der kan købes færdige kits på nettet til det, og youtube bugner med videoinstrukser.

• #5   9. nov 2013 Møllermøffe: Men de skal jo rimelig lang ind i mobilen for at skifte skærmen. Og hvis nu f.eks at lyden så ikke virker bagefter, hvad så? Som jeg har forstået så hvis jeg så sender den ind til Apple så kan de se at der er nogen der har været inde i den, også er der ikke nogen garanti.. smiley

• #7   9. nov 2013 Tag imod deres tilbud

• #8   9. nov 2013 Jeg fik lavt min skærm til 1000 krm i en IT forrretning, der er jo ikke noget galt med telefonen, andet end skærmen er gået i stykker smiley

• #9   9. nov 2013 tjaeh.. hvis jeg knolder og smadrer min skærm, så er jeg frisk på at gøre det selv.
    De der videoer på youtube er virkelig udpenslede med hvordan man skal gøre, så det turde jeg godt binde an med selv.. sådan et kit med skærm og værktøj kan fåes for ingen penge på ebay, og jeg kan godt lide at spare smiley

Kommentér på:
Iphone smadret

Annonce