5. okt 2013 Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
jeg er syg. {{forumTopicSubject}}
Jeg er rimelig anonym herinde og det vil jeg også gerne være, for så kan jeg skrive lidt om de ting jeg ikke har lyst til at dele med andre (både gode og dårlige) ved ikke lige hvilken kategori dette er, men jeg vil skrive det alligevel
Jeg har i ca 1 år haft diagnosen bipolar depressiv og har i snart et halvt år fået medicin for det.
Men det hjælper ikke, jeg lider stadig meget af depression, angst og stress, hvilket gør at jeg ikke Kan overkomme en alm hverdag, uanset om jeg er alene hjemme hele dagen eller jeg tager ud blandt andre.
I går var jeg ved min psykiater (første gang siden juli) og han kunne godt se det ikke gik som det skulle, så han foreslog at jeg fik en lille dosis depressions medicin.
Man bør ellers ikke tage den form for medicin når man er manio, fordi jeg så kan komme helt op og køre, men han mente vi kunne forsøge og skulle jeg blive manio, skulle jeg straks ligge medicinen væk.
Jeg tog min første pille i morges og her sidst på eftermiddagen tog jeg mig selv i at grine rigtigt (første gang i lang tid) jeg kan lugte ting lige pludseligt og Det er som om jeg ikke længere sidder i en lukket papkasse
Jeg har også nogle bivirkninger som kvalme og svimmelhed, men det er meget normalt i starten - og ellers kan jeg godt leve med det, hvis mit humør fortsætter sådan her
Nu krydser jeg bare fingre for at mit humør ikke går helt manisk, for jeg vil virkelig gerne kunne være tilstede i nuet igen, Det har jeg ikke været i snart 3 år nu.
Så jeg er glad nu og håber det fortsætter
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 89 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 558
- Stor krammer herfra :o)
okt 2009
Følger: 69 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 191
Rigtig dejligt at høre at det også går fremad for dig! Håber virkelig det fortsætter!
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
Er ikke meget for medicin, men det ville jo være enormt befriende, hvis det fortsætter sådan. Håber det bedste for dig.
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
jeg skal da lige love for de nye piller kvikker op, jeg er vågnet hele natten og så stod jeg op for 1 time siden...
jeg er ved at dø af kvalme, men alt det er lige meget hvis jeg fortsætter med humøret.
hvor er det skønt at kunne mærke sig selv efter så mange år
jeg kan høre børnenes larm i leg på den gode måde, i stedet for det bare er støj og brummen i mine ører.
sidder faktisk lige nu udenfor og ryger (jeg ryger aldrig i huset) og vi bor op ad en meget trafikeret vej, hvor jeg nu igen kan høre bilerne kører forbi - de sidste par måneder har jeg bare hørt at vejen larmede.....
det lyder nok skørt det hele, men for mig er det en stor ting
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
Så skal det bare holde på den gode måde.
Jeg har endda været på tur med bassen i dag Og Følle blev trukket af ejer, noget jeg i fredags var lige ved at dø ved at tænke på
Så håber jeg bare humøret ikke går helt bananas opad, for så skal jeg stoppe.....
jeg er syg.