{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Part? {{forumTopicSubject}}

Jeg har er dillemma. Jeg har en part som jeg har reder knap 2 år. Hun betyder alverden for mig. Men samtidig synes jeg hun er meget dyr 735 om måneden og skal også muge og strø. Og da jeg også er meget spring rytter, og gerne ville prøve kræfter med tærren ridning. Hvilket jeg ike må på min nuværende part. Jeg springer 1 gang om måneden og max 60 cm. Fordi det er kun tilladt

Derfor overvejer jeg at finde en anden part som jeg kan stille stævner og træne tærren ridning med.

Men jeg ved ikke om jeg skal fordi jeg elsker bare min nuværende part så meget og kan ikke forstille mig at skulle skifte hende ud. Men samtidig vil jeg også gerne lidt andre ting. Hvad synes i jeg skal.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part?
  • #1   4. nov 2013 Det er altid godt at prøve noget nyt og få nye erfaringer, så hvis du tror du kan finde en ny part som kan give dig andre muligheder, syntes jeg du skal sige den op du har i forvejen. Forklar ejeren af parten hvorfor du siger den op og gør det hele på en ordentlig måde, så både du og ejeren har en god fornemmelse af de sidste to år smiley

• #2   4. nov 2013 så må du jo proterre, hvad vil du helst? smiley
    735 kr. fortæller os ikke rigtig om det er dyrt eller ej, det kommer jo an på hvor ofte du har den smiley

Men det er altid et allerhelveds dilemma, stod selv i det samme for 2½ år siden, hvor jeg valgte at komme videre, jeg har stadig god kontakt med hende jeg red hos før og må stadig komme og ride en tur hvis jeg har lyst smiley
    Jeg fik i hvert fald en ny hest, som jeg faktisk er blevet lige så glad for, som kan lære og har lært mig utrolig meget. Men jeg ved også, at jeg altid kan tage hen til den gamle smiley

• #3   4. nov 2013 I sidste ende, er det kun dig selv der kender svaret.
    For hvad vil du med din ridning, ka du acceptere tingene som de er nu, og beholde din part.
    Eller vil du videre med din ridning og udfordre dig selv med det du ønsker?

Nu ved jeg ik hvor mange gange om ugen, du har hende og hvad det indebærer, men det er da en pæn slat penge.
    Udmugning og strøning er nu meget godt at lære.

• #4   5. nov 2013 Jeg har hende 3 gange om ugen og en gang undervisning. Vi skal strø alle 35 bokse og muge. Vi må købe udstyr. Men vi må ikke springe kun til undervisning og ikke stille springstævner. Synes det er lidt dyrt. smiley

• #5   5. nov 2013 skal du ordne 35 bokse de dage du har den?!

• #6   5. nov 2013 Nej skal strø i 35 bokse 2 gange om måneden smiley

• #7   5. nov 2013 åh, det syntes jeg da heller ikke er slemt! smiley
    der hvor jeg rider laver jeg normalt ikke noget staldarbejde medmindre jeg er der mens de gør det, hvilket ikke er særlig ofte, da de ordner det om formiddagen. Men når de så skal noget i weekenderne fodre jeg til morgen lukker ud, muger de 12 bokse, river, strør, giver wrap + aftenfoder og lukker ind igen. Jeg syntes faktisk kun det er hyggeligt at lave lidt staldarbejde smiley

• #8   5. nov 2013 Det er det også til tider smiley

Kommentér på:
Part?

Annonce