{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  16 års :)
  • #1   3. nov 2013 Jeg havde inviteret familien på brunch om morgenen, og inviterede min klasse til pizza og fest om aftenen smiley

• #2   3. nov 2013 Hvornår var det lige jeg blev 16... Tænke tænke...
    Det må have været i 2010, der var jeg på efterskole. Jeg fyldte 16 en lørdag, og valgte at blive den dag. Så jeg holdt weekend på efterskolen, hvor temaet den dag var bryllup, så vi fik god mad og holdt fest smiley
    Søndag formiddag tog jeg hjem og holdt lidt for min familie, og kom så op på skolen i gen om aftenen.

• #3   3. nov 2013 Gode ideér smiley Problemet er så bare lige at forældrene i vores klasse har aftalt en "ingen alkohol politik" så er bange for at det vil blive sådan en tam sodavandsfest ?xb

• #4   3. nov 2013 Vores fest på skolen var jo arrangeret af skolen som en del af weekendprogrammet. Altså ingen alkohol. Ud over det, og så tilbage i "folkeskoletiden" har jeg ikke holdt noget for venner. Det nærmeste er min 18 års som var for familie og venner af familie hvor der var grillmad og hygge. Og så lige min 19 års hvor vi havde projekt på skolen og jeg slet ikke kom hjem. Der blev jeg fejret af mine venner på skolen. Med en masse kage.

• #5   3. nov 2013 Jeg holdte noget fødselsdags-pigehygge, som var lidt tamt.
    Men for et par uger siden holdte jeg klassehygge (3.G) med pizza, og ingen alkohol - det var en kæmpe succes. Så der behøves ikke indblandes alkohol.
    For 1 uge siden holdte jeg en vild 18-års med en masse mennesker og alkohol, så begge ting har virket her.

• #6   3. nov 2013 Med en god omgang tømmermænd oven på Skive Festivel! smiley

• #7   3. nov 2013 Det jeg har skrevet passer ikke. Det var min 17 års i 2011. Så lykkes det mig alligevel at huske forkert smiley
    Men jeg var også på efterskole da jeg fyldte 16. En fredag. Den fest var som så mange andre år: Holdt noget for familien med kaffe og varm ret. Mere kan jeg ikke huske.

• #8   3. nov 2013 Min 16 års var min 2. Bedste fødselsdag smiley
    Jeg var gravid i 6 måned og vi havde ikke penge til at holde noget + alle mine "venner" skred den dag de hørte jeg skulle være mor, så der var ikke rigtig nogen at fejre med.....
    MEn min mor inviterede os (min kæreste og mig) hjem, hvor hun overraskede med lagkage med lys i smiley Det var super hyggeligt og præcis hvad jeg havde brug for smiley

• #9   3. nov 2013 Tak for svarene !:) Tror det bliver en tur i tivoli med et par veninder - med mindre jeg får lokket min tvillingebror med til en alkoholfri fest smiley

Katja A: Sikke en sød mor og sød historie smiley

Kommentér på:
16 års :)

Annonce