{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Dækkener fra AB rideudstyr {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter lidt reservedækkener og vil derfor ikke give ret meget for dem. Jeg fandt nogen til 300-400 kr hos ab rideudstyr og det er jo en fornuftig pris, når nu det blot skal være til reserve. Men er der nogen af jer der har erfaring med deres dækkener? Her tænker jeg mest på pasform og hvordan de størrelsesmæssigt er. Vil de kunne ligge på en lidt bred hest? Evt. hvis man valgte størrelsen større end den normalt bruger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækkener fra AB rideudstyr
  • #1   2. nov 2013 Jeg har købt et par regndækkener fra AB, i samme størrelse som jeg normalt køber, og min er en bred model hest, og jeg synes at de regndækkener virker ret smalle fortil, men der er så også "halv hals" på, men de er ikke så stramme, at han ikke kan bruge dem på nogen måde, for der er mange indstillingsmuligheder med både karabinhagerne og med spænder. smiley
    Siderne går fint ned, og bagtil er der heller ingen problemer af nogen art..

• #2   2. nov 2013 Tak for svar. Jeg bruger ikke dækken med hals, hverken halv eller hel, da jeg ikke kan få nogen der sidder ordentligt. De bliver trukket frem fordi de er for smalle og så ender de med at være for korte. Jeg gider bare ikke dækkener der ikke kan nå sammen fortil.

Kommentér på:
Dækkener fra AB rideudstyr

Annonce