{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.570 visninger | Oprettet:

iiihh!!! Jeg vil altså have en hest nu ;) {{forumTopicSubject}}

tja.....
Vil nok bare lige lukke lidt vand ud af ørerne, for mine tanker drukner........

Jeg fik part for ca 2 måneder siden, på en skøn vallak med rigtig sød ejer smiley
Ejer har nu fået sin plag hjem igen.
Og jeg har 100% lov til at hjælpe med ALT vedr. begge heste og det hele er egentlig en dans på roser smiley smiley

MEN JEG VIL HAVE MIN EGEN smiley har siddet den sidste måned og fundet mindst 10 drømmeheste (den ene helt perfekt) og jeg ville elske at have min egen hest at komme løbende ud til og forkæle og elske (hvilket jeg jo nu går med ejers 2 heste)
Men økonomi og sygdom gør at jeg bare ikke kan smutte ud og prøve salgsheste smiley

Og helt ærligt, hvad piver jeg over(?) Jeg er jo velsignet med 2 skønne heste og har rigeligt arbejde i de 2 (står dog aldrig alene med dem)

er det kun mig der er totalt heste skruk???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iiihh!!! Jeg vil altså have en hest nu ;)
  • #1   31. okt 2013 Jeg har selv 2, men jeg bliver stadig heste skruk engang imellem, og kigger bare på hest efter hest efter hest, selvom jeg ved at der hverken er tid eller penge til flere, og at jeg aldrig i livet ville bytte nogen af dem ud. smiley

• #2   31. okt 2013 Jeg passer en, har selv to og rider min mors, men alligevel elsker jeg at kigge på salgsheste og drømme om at de var mine smiley Specielt de rigtig gode springheste og dressurheste smiley

Også selvom det ikke er fordi jeg har lyst til at få en hest mere lige nu smiley

• #3   31. okt 2013 Jeg kender det godt. Jeg ville også ønske at jeg havde min egen (men jeg vil ikke når det gælder økonomi). Jeg er også utrolig velstillet, med en god aftale og et godt forhold til ejer af min part. Men jeg vil også gerne selv bestemme helt, og her er det ligeså meget udstyret. Der er næsten ingen der rider med det udstyr jeg ville vælge selv, så jeg skal altid indrette mig efter andre.

• #4   31. okt 2013 jeg har redet i 7 år og aldrig haft mig egen, en gang var jeg også 'skruk' men er det på ingen måde mere smiley jeg har altid redet virkelig billigt/gratis og haft min 'egen' hest, så hvis jeg var dig ville jeg bare nyde at have 'egen' hest til noget billiger penge smiley

• #5   31. okt 2013 Jeg har ALTID haft min egen hest, men lidt hestetosset er jeg dog alligevel. Har lige købt en hest ubeset og hun er alt jeg kunne drømme om smiley Dog kigger jeg stadig på salgsheste og drømmer om at de er mine, men det er gratis at drømme smiley Nyd nu bare de to du har og så kan du en dag købe din egen hest når du får råd til det smiley

• #7   31. okt 2013 Jeg "prøver" også bare at slappe af og nyde min part (hvilket ikke er så svært når jeg er ude ved ham)
    Men alligevel flyver tankerne når jeg så sidder hjemme foran PC med alle de fine, smukke, lækre, perfekte heste der er til salg og "lige pludselig" dukker op på min skærm smiley

Jeg må købe alt det udstyr til Jack (min part) som jeg vil, i lige de farver jeg vil og ride ham præcis som jeg vil (på hans præmisser naturligvis) så han er så meget min egen som det kan lade sig gøre smiley smiley
    -Og HVIS jeg fik min egen ville jeg alligevel have brugt for ejers hjælp, da min psyke slet ikke er til at stå med hele ansvaret selv (endnu)

så jeg er bare tosset, ved det godt smiley

• #8   31. okt 2013 Jeg ville også ønske at jeg kunne få min egen hest men der er bare ikke penge til det lige nu smiley Så jeg må nøjes med min dejlige part indtil videre og det er fint nok smiley Men jeg satser på at få en hest så snart jeg har råd til at have det og inden jeg bliver 3-40 smiley

• #9   31. okt 2013 godt at høre man kan være "skruk" selvom man allerede har 1-2-3 heste selv smiley

Jeg har i DEN grad glæden.I tirsdags kom plagen hjem -og jeg var inviteret med på gården til at tage imod ham smiley TAK
    Jeg kunne ikke sove 3 dage før og glædede mig bare SÅ meget!
    Og ejer er SÅ god til at få mig med i det hele, selvom jeg kan være lidt nervøs og tøvende smiley

Råd til mig selv: TAG DIG SAMMEN smiley

• #10   31. okt 2013 Forstår dig virkelig godt, for har det virkelig på samme måde.. Men jeg har bare ikke råd til at før jeg er færdig med skolen, desværre har jeg ikke råd til at have en hest på SU ..

• #11   31. okt 2013 jeg er 30 år nu og min plan er at få min egen hest inden jeg bliver 80 år smiley

• #12   31. okt 2013 Jeg har haft privat part i 15 måneder nu.. Samme hest, en skøn 18 årig DV hoppe.. Men jeg kender den godt. Tanken om SIN EGEN er alt overskyggende nogen gange. Jeg har hesten det jeg selv har tiden til og er ikke forpligtet til noget. Jeg har hesten en gang i ugen fast og så det jeg ellers kan, så på mange måder er det at have privat part et meget godt alternativ til egen hest. Faktisk nemmere og billigere (jeg giver 200, inden staldarbejde og hal på stedet) men jeg ville gerne egen hest! Så jeg kender den godt.

• #13   3. nov 2013 ja, det er nemlig lang nemmere og billigere at have en god part smiley
    så hvad brokker man sig over smiley smiley

• Søstjernen
    Søstjernen Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 43
    #14   8. jul 2014 Det er ikke kun dig!
    Skal snart have part, men en part er bare ikke det samme som at have egen hest!
    Gid min far kunne se det!!!

• #15   9. jul 2014 Nej, men fra en anden vinkel er part nemmere.- og billigere. Du betaler for at ride den, ikke for dyrlæge osv. Det koster mig omkring 1500-2000 kroner om måneden at holde en unghest, og det koster hvad.. 600 kroner for en heltpart hvor man kan gøre hvad man vil? Nu har jeg søgt om part, da jeg mangler en ridehest imens min egen vokser færdig, og det bliver det jo ikke billigere af. Men det er billigere end at anskaffe sig en til og man bliver jo lige så glad for hesten selvom den ikke er ens egen. Man har det sjovt et stykke tid og så er du ikke forpligtet til noget hvis du en dag skal skifte den ud med en der kan noget mere eller fordi du skifter ridestil. Så kan du finde en anden part der kan opfylde dine krav. smiley

Kommentér på:
iiihh!!! Jeg vil altså have en hest nu ;)

Annonce