Hvorfor skal det være så fandens svært?! {{forumTopicSubject}}
Hej, eller hvordan ellers man starter sådan noget her..
Jeg ville bare lige hører om der andre der "lider" under det samme sm mig, eller noget i den retning..
Jeg har ikke haft redet siden Januar-Februar, pga. indlæggelse og sygdom osv.. og nu er jeg så startet i gymnasiet, men ville lige have styr på det, og overhovedet se om jeg ville have tid til overs, til en part!
Da der nu er styr på det hele, kan jeg godt se der er masser af tid til en part, så jeg har surfet rundt omkring og snakket med diverse folk, kigget herinde, men der er simpelthen ikke noget!
Der er masser af smukke heste der passer 100% til mig, men de er bare i den anden ende af landet, + - nogle 100 kilometer...
Jeg er på grænsen til at være pænt desperat nu, og det kan jeg bestemt ikke lide at være..
Jeg bor åbenbart i den mest bæ'del af danmark(VestSjælland, Undløse/holbæk), hvor der ingen mulighed er for at få en part..
Jeg vil jo i bund og grund bare have samvær med heste igen, da jeg kan mærke jeg triller lige så stille ned ad bakke igen, og jeg skal ikke ned og ligge med depression igen, det kan jeg ikke klarer..
Sorry for mit brokkeri, men skulle bare lige lufte min utilfredshed:-/
aug 2013
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 2 Svar: 97
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 206
Jeg er slet ikke kræsen, søger alt fra hygge til skovtur til konkurrenceridning, så længe jeg bare får et samvær med en hest, det er der betyder mest for mig:-)
Men tak for tippet, havde helt glemt heste-nettet!
'Nadia J'
Så irriterende!
Men når man ikke har været har haft et forhold til en hest i snart 10 måneder, bliver man lettere desperat
nov 2010
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 181 Svar: 1.135
nov 2010
Problemet ligger der.. Jeg ville ikke have noget imod at låne en eller have min egen, men pengene er der bare ikke:-/
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Min nuværende part fik jeg ved at skrive på facebookgruppen for min gamle rideklub. Jeg ville bare høre hvordan det lige var hvis jeg ville have undervisning igen. Det så ejer, og så spurgte hun om jeg kunne være interesseret i at ride hendes pony mens hun er på efterskole.
Wupti. Sådan, så fik jeg part uden at søge direkte efter en.
Det sted jeg red før var via nogen fælles bekendte.
nov 2010
Det gør jeg skam også, og der burde endda være mange muligheder, da der er en rideklub, en privatejet gård, har redet begge steder før, + en masse private steder
Hvorfor skal det være så fandens svært?!