{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Alene hjemme - Skrækslagen. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder herhjemme, er ved at græde af skræk og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Hvorfor?

Sagen er den, at vi bor sammen med min farmor og farfar, godt nok i hvert sit hus, men de ligger sammen.
For nogle måneder siden, sagde min farfar til min mor noget angående han ville voldtage hende hvis hun ikke opførte sig pænt, og dette gav jo en stor omgang rabalder i familien. - Og i mit hovede.
Jeg er skrækslagen over for ham, og stoler overhovedet ikke på ældre mænd længere. Ikke engang min egen morfar.
(Farmor og farfar er blevet bedt om at flytte, og flytter inden jul)

Fordi jeg vidste at jeg skulle være alene hjemme mandag-tirsdag kom min kæreste og sov hos mig.
Det samme skulle ske idag, men da vi ligger i sofaen beslutter han sig pludselig for at han ikke vil være her og sove alligevel, og smutter hjem inden for en halv time.

Så nu sidder jeg her, virkelig utilpas, høre lyde der ikke er der og ser ting der kun er min fantasi. Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mig selv lige nu..

Nogen forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme - Skrækslagen.
  • #2   23. okt 2013 Møllemøffe : Selvom det måske er svært at tro på, har jeg overhovedet ikke i nærheden af at have andre end min kæreste. Men det er en anden sag smiley

• #5   23. okt 2013 Smuttede din kæreste bare mens du sad alene hjemme og var bange?? smiley

• #6   23. okt 2013 Jeg har det på præcis samme måde når jeg er alene hjemme...( jeg tror på ånder og demoner, what so ever ) og jeg ved hvordan det føles at se ting og høre lyde som ikke er der. Sæt noget forholdsvis højt musik på ellers sæt dig til at se en " børnefilm " ( high school musical og sådan nogen film hvor man griner..Hvis du har hund så få den til at ligge sig ved siden af dig eller lad den komme op i sofaen og lad den passe på dig. Ved godt det lyder som noget barnligt fis, men det virker. smiley

• #8   23. okt 2013 Møllemøffe : Han truede hvertfaldet med det. Om han vil gøre noget ved det, ved ingen. Men skrækken forsvinder ikke bare sådan.

Anna : Jep.. Han havde ikke lige lyst til at sove her alligevel.

Christina : Elsker at se de såkaldte 'børnefilm' men lige nu kan jeg ikke finde på nogle gode. Vi bor langt ude på landet på en gård, og her er uden tvivl ånder. (Min mor er et medium, og jeg med)
    Men nu har jeg lys tændt, pc, OG tv der kører, og det fungere bare ikke rigtigt..

• #10   23. okt 2013 Line : Det er en god ide, men de fleste er i Odense med min morfar, grundet han lige nu er igang med en BYPASS... smiley

• #11   23. okt 2013 Wow en kæreste at have... Undskyld, men det er da godt nok synd for dig.
    Ved han du har det sådan?
    Hvis han nu bor tæt på, og du beder pænt, så kan det jo være han kunne overtales :i

Har du en hund eller kat, så sæt en film på en hav den til at holde dig med selvskab, på den måde vil du både blive koncentreret af filmen, og føle dig tryg med "menneskets bedste ven" lige ved din side smiley

• #13   23. okt 2013 Et medium har, ud over evnen til at kommunikere med afdøde, også evner til at kommunikere med engle og dæmoner. Disse immaterielle væsner fra den anden verden, tager kontakt til vores verden gennem et medium, hvis de har vigtige beskeder til personer i vores verden. For at de kan blive hørt, kræver det dog, at mediet har tunet sig ind på eksempelvis den afdøde, hvilket bliver nemmere, hvis den efterladte opsøger et medium for at få svar på endnu ikke afklarede situationer, man eventuelt måtte have med afdøde. smiley

• #14   23. okt 2013 tænd alt lyset i huset og se fjernsyn:-)

• #15   23. okt 2013 Ts. blir simpelthen nødt til at spørge hvorfor du har kopieret den tekst ind som et svar?

• #16   23. okt 2013 Undskyld jeg siger det.. Men det var sku tarveligt gjort af din kærester.. smiley

• #17   23. okt 2013 undrer mig mere over hvorfor en 14 årig er efterladt alene hjemme generelt, hvis hun er bange, og specielt da hvis der bor en person er kommet med sådanne trusler lige ved siden af.

Det er vel begrænset hvad man kan forvente af en ung dreng.

Kommentér på:
Alene hjemme - Skrækslagen.

Annonce