{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Utroligt.. :'/ {{forumTopicSubject}}

Virkelig utroligt... Må bare lige ud med mit sure opstød for idag.
Har lige fået afvide at hende som ejer min part har flyttet hesten uden at sige det til mig.
Syntes det er utroligt at personen finder på sådan noget.. smiley
Er fuldstændig knust nu!
Er fuldstændig ødelagt! Ville virkelig ønske jeg kunne sige at jeg ikke gad personen mere og hendes heste, men når hesten bare er det man lever for er det sgu alt for hårdt! :'/
Måtte bare lige ud med det...
Fortsat god dag alle sammen (y)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utroligt.. :'/
  • #1   22. okt 2013 betaler du ikke for at ride hendes hest? sys burde hun også oplyse dig om at hun flytter hesten!

• #2   22. okt 2013 Sikke da en behandling.. Det prøvede jeg også da jeg var 14. Passede en ældre mands pony som han en lige pludselig en dag bestemte sig for at flytte. Heldigvis var der en anden sød pige i stalden der lod mig låne hendes pony smiley

• #4   22. okt 2013 Missen: Nej. Betaler ikke for noget. Hesten venter pt. også på føl så kan ikke ride hende smiley

• #5   22. okt 2013 Dreamcather: Tror såmen ikke at indlægget var en beklagelse over rettigheder, for ja. Ejer af hesten er altid i sin fulde ret til at flytte dyret.
    Emnet handler nok snarere om en knust pige, fordi ejer ikke oplyste om det, hvilket jeg også synes ville være på sin plads. Kontrakt eller ej.

• #6   22. okt 2013 Det samme er sket for mig.. Det resulterede i at jeg aldrig fik sagt farvel til hesten og nu ikke ved hvor den er.. Hun blev solgt ikke så længe efter.. smiley
    Men det var nu ikke hende der holdte hestens skyld.. Njaaah for hun blev ringet op da hun var ude at ride, at hesten ville blive hentet og at den retmæssige ejer var på vej. Sikke en opførelse. Hold nu op..

Jeg tror aldrig jeg har grædt mere over en hest. Det frygtelige var især at jeg ikke fik sagt farvel.. smiley

Kommentér på:
Utroligt.. :'/

Annonce