{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Hest med kort ryg.. {{forumTopicSubject}}

Nu spørg jeg endnu engang til råds, fordi jeg efter et år stadig er ved at gå amok over alt det her med sadler..

Min lille ponyfyr har plads til en sadel på 35 cm. og vi har haft utallige af sadelmagere ude, uden held. Ingen kunne finde det rette, og jeg syntes desværre at pengene har været spildt. Dem jeg så ikke har haft ude, har jeg skrevet med over mail, hvor de med det samme kunne sige, at de ikke kunne hjælpe mig hvis jeg søgte noget på 35 cm.

Jeg har prøvet en barefoot cheyenne sadel i den mindste str. og desværre går han rigtig dårligt med den, så den er vi også kasseret. Lige pt. rider jeg i en anden bomløs sadel som også er for lang, men som jeg så rider med trykfordelene underlag under, og lammepad, som får den løftet nok, til ikke at trykke på skulder eller andre steder, dog bliver den kun redet med 2-3 gange om måneden, da vi ellers bruger lammeskindssadel (m. trykfordelene underlag og uden stigebøjler) eller ride-on-pad. Mine fødder er blevet så skæve (når jeg sidder på ham), af bare og hænge og slaske, så derfor kunne jeg godt tænke mig noget med nogle stigebøjler i.

Så nu spørger jeg jer.. Har i nogen ideér til hvad jeg dog kan gøre ? smiley Jeg har ikke råd til at få specielsyet min egen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest med kort ryg..
Kommentér på:
Hest med kort ryg..

Annonce