{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Jeg skal flytte {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Da jeg vågnede Nytårsaften om morgen og gik neden under for at få morgen mad fik jeg afvide at den 1 april bor jeg ikke i mit elskede kvarter i mit elskede hjem smiley
Jeg løb STRAKS op på mit værelse og GRÆD!!!

Nu nogle dage efter har jeg gået med tanken om hvordan en ny skole, nye mennesker og nyt hus mon er?
Jeg har boet på min vej i snart 14 år. dvs HELE mit liv!

http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5071 - Der er et link til billeder af mit nye hjem!

Der skal rives vægge ned, males. SPLINTER nyt køkken og bad. JEG får enda lov til at stå og slå en væg ned smiley
Så måske bliver det ikke så slemt?

Et Nyt År, En Ny Start


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal flytte
  • #1   2. jan 2007 ej, hvor surt. ville helelr aldrig kunne flytte herfra, hvor jeg bor nu, som jeg har gjort de 15 pr jeg har levet (/:
    men det nye ser ellers meget pænt ud (:


  • #2   2. jan 2007 sikke et fint stort hus! Hvor lang skal du flytte væk?

  • #3   2. jan 2007 Har boet 6 forskellige steder..
    Endelig bor vi bare drømmestedet smiley

    Tror ikke det bliver så slemt smiley
    Hvor langt fra det andet hus er det?


  • #4   2. jan 2007 Firstår dig udemærket, det er ikke sjovt at skulle flytte fra de vante omgivelser, men hvor er det hamrende sejt af dig at du ser positivt på det smiley så skal det nok gå godt og du vil helt klart få nye venner på den nye skole, men du kan jo stadig holde kontakten med dine gamle venner smiley

    Super sej det er du!


  • #5   2. jan 2007 Hmm forstår...
    Jeg skal også flytte d. 1/3 (der er overtagelse)
    Jeg har også boet her mit elskede hjem i 16½ år (HELE MIT LIV) - så det bliver skide hårdt!! smiley

    Men glæder mig til at komme ud på det afstressende bø-land og bo x) Men får jo også hesten hjem i baghaven og det jo bare et KÆMPE plus...

    Men forstår dig fuldt ud.. jeres nye hjem ser ellers fint ud.. smiley


  • #6   2. jan 2007 Ja,, hvor langt skal du flytte.. jeg skal kun flytte 8 km... ca.... xP

  • #7   2. jan 2007 Sanne C og Anne R
    Det er 20 minutters kørsel fra der hvor jeg nuværende bor!
    (Og de 20 minutter er LANG tid for mig når jeg ELSKER det her sted)


  • #8   2. jan 2007 Tinna { Tiril's kusine og soulmate }
    Jeg har haft det RIGTIG skidt i min nuværende klasse i 1-2 år snart. Men her da en ny pige kom i klassen har jeg virkelig fået det PERFEKT. Hun har fået de andre til at huske at jeg stadig går i klassen og sårn. Nu hvor mit liv er perfekt skal jeg forlade det. *suk*

    Men har fået lov til at gå 8 klasse ud på min skole smiley :D
    Og har også fået lov til at designe mit Wlak-in Closet


  • #9   2. jan 2007 Så har du det ligesom mig . Jeg snakkede med min mor om d. 25 at det var så rart vi i julen slet ikk havde snakket om at flytte og så siger hun ; "Vi har købt et hus. " Jeg vidste godt hvad det var for et og det er TUDE grimt også indeni smiley Jeg løb grædende udenfor og ned i stalden til min dejlige Sami og sad og græd ved hende ..

    R stadig meget ked af det , ka ik fatte det ? de købte et hus bag min ryg ? de havde lovet de ikke ville tage beslutninger før det nye år ??



  • #10   2. jan 2007 Sabine ! ~Team Vinderpony ~ .

    Åhh nej. Det er jo skrækkeligt ???
    Det kan de da næsten ikke være bekendt? Man føler virkelig ALT bliver taget fra en ved de få ord!


  • #11   2. jan 2007 Jeg skal også flytte snart.

    Jeg har boet i dette hus i 14 år.
    Men skal flytte på gård :), så det bliver ikke så slemt, og gården ligger kun 10 km. fra det hus jeg bor i nu, så kan stadig være sammen med mine venner ;D.



  • #12   2. jan 2007 Ja .. Jeg har det så dårligt med det . Vi skal først flytte d . 1 - 10 men alligevel ? Hele ens liv, mine heste herhjemme , egen stald, mine veninder jeg kan gå over til .. Godt nok kun 10 km væk,. samme skole , men alligevel .. Rideturene med min bedste veninde og nabo ? VÆK altsammen ö

  • #13   2. jan 2007 Det nye sted er rigtig flot .. d;

  • #14   2. jan 2007 Sabine ! ~Team Vinderpony ~ .

    Ja kender det. Jeg skal jo stadig fortsætte året ud på min nuværende skole!
    Men det er bare ikke det samme!


  • #15   2. jan 2007 Jeg skal også fortsætte året ud på min nuværende skole som har været en STOR DEL af min hverdag i 11 år .. smiley
    Jeg går i 10. nu.....



  • #16   2. jan 2007 Hehe, jeg flytter efter sommerferien smiley Hvis alt går efter planen, som jeg håber stærkt på den gør ! xD hehe

Kommentér på:
Jeg skal flytte

Annonce