{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vild med Dans- Allan Simonsen
  • #2   12. okt 2013 Ahhah, det er mega mærkeligt.. Hvad laver han der...

• #3   12. okt 2013 Det er pinligt .. En stor popularitets konkurrence.

• #5   12. okt 2013 Syntes det er fint :). Som chefredaktøren har udtalt...

Så er Vild Med Dans altså ikke et proffesionelt danse program men et underholdnings program :). Ligesom x factor osv.

• #6   12. okt 2013 Hvem gik ud? smiley

• #7   12. okt 2013 Jeg syntes bare det er super! Han er så sød, og det er da sindssygt underholdende at se på smiley

Det var den rigtige der røg ud efter min mening, hende kunne jeg slet ikke ha...

• #8   12. okt 2013 Nu er jeg jo født ind i en danse familie..... Og har selv været danmarksmester og sjællandsmester. Og min bror danser på verdensplan.
    Jeg kender alle dommere og mange af de professionelle. Og jeg har hørt at de skal lade ham gå videre for så er der flere seere smiley

• #9   12. okt 2013 Synes dog det er syndt at det er gået op i hat og briller smiley

• #10   12. okt 2013 Det er fedt! Vild med dans er et underholdnings program og ikke et danse program, og underholdning giver Allan sku, han kæmper for at lære det og det tager jeg sku hatten af for smiley Syntes det er fedt han er med, og håber han kommer endnu længere smiley

• #11   12. okt 2013 Det snydt for de andre dansere!! smiley

• #12   12. okt 2013 Nu er det jo også et underholdningsprogram smiley

• #13   12. okt 2013 Så kunne de andre lige så godt lade være med at knokle r*ven ud af buskerne hver uge for at lære en dans, lade være med at have en pro dansepartner. Og så bare stille sig op hver fredag og prøve at danse en dans de havde set på video ..

Se det ville være underholdning .. når det nu ikke er et danseprogram! ... smiley

• #14   12. okt 2013 Det var da rart, at Marc (som røg ud i dag), kunne sige at han var skuffet. Hvis det var mig, der var i deres sko (dem der ryger ud, mens Allan bliver), ville jeg også være MONSTER skuffet.
    Ja,det er et underholdnings-program, men ærligt talt: føler I jer underholdt, når I ser Allan? Jeg krummer tæer! Og selv om det er et underholdnings-program, bør det altså tages seriøst, at det handler om at kunne danse, og det er da synd, at kalde det dans, det han præsterer.....

• #15   12. okt 2013 Dem som sendt fodbold kampen igår, opfordre folk til at stemme på ham.. Det ville være den samme hvis jeg kom ud på en stævne plads, og opfordre dommerne til at den dårligste rytter skulle vinde, hvis det fx var stil spring. Men ja, hvad gør vi Danmark snart ikke for at se noget underholdning.. Altså hvorfor ødelægger et program som vild med dans, ved at lade sådan en som Allan gå videre.. De mister mange seere på det, ingen her hjemme hos mig gider at se det mere, før han er ude :-).. Han har jo en god fodbold karrierer, som jeg mener han skal huskes for, og ikke dengang han blev gjort til grin i vild med dans.

• #16   12. okt 2013 Synes det er så fedt at han bliver ved med at gå videre! De gamle herhjemme sidder og sender stemmer afsted til ham hver eneste fredag - jeg tror sgu det er den ældre generation der holder ham på dansegulvet smiley

• #17   12. okt 2013 Jeg synes det er så ondsvag, jo tak, det er et underholdnings program, men hvor er det altså bare unfair at de bedste dansere bliver stemt ud til fordel for Allan, som sikkert er et fantastisk dejligt menneske, men han bedrager med absolut intet til det program, ØV altså.

• #18   12. okt 2013 Jeg synes slet ikke, seerne skulle stemme, for det er sjældent fair. Netop fordi, der sidder en generation af fans til Allan Simonsen og stemmer på ham. Det gør de jo ikke, fordi de synes, han er en god danser!
    Laura: Det er jo ikke dommerne, der lader ham gå videre. Men jeg kan godt forestille mig, at dem,der tæller seer-stemmer, fusker lidt (- læs: meget) med stemmerne....

• #19   12. okt 2013 Og hvor blev jeg dog provokeret da Claus siger til Charlotte Fich og Marc da de er stemt ud "Ja, så rækkede jeres danseevner desværre ikke længere".. Øh, ok, så er det alligevel et danseprogram, eller hvad?

• #20   12. okt 2013 bidrager* til første indlæg.

• #21   13. okt 2013 Det er jo det samme som x Factor, det er underholdning. Jeg skriver for Mastiff TV som laver Vild Med Dans, og det er et underholdnings program og noget mange seere virkeligt går ind i. Naturligvis skal seerne stemme og ja det er super ærgeligt at Charlotte røg ud, men sådan er det smiley

• #22   13. okt 2013 Hvis det er fodbold folk som stemmer på allan sys jeg da de heller skulle stemme på mads Laudrup i stedet

• #23   13. okt 2013 Og derfor gider jeg ikke se det længere, det har intet med dans at gøre længere.

• #24   13. okt 2013 Selvfølgelig er det seerne der skal bestemme hvem de vil se. smiley Tænk lige hvad sms`erne indbringer af penge til både tv2 og teleselskaberne smiley Jeg tror nu ikke det med det er fodboldspillerne der stemmer på Allan. Jeg tror ikke størstedelen af seerne er fodboldspillere - tværtimod. smiley

Det er underholdning og det handler jo om de "kendte" og ikke de rigtige dansere. De får jo bare vist deres talenter og får sikkert også lige en lille pose penge med i lommen. smiley

• #25   18. okt 2013 Det er jo totalt latterligt. Jovist er en del af det underholdning, men hvad er pointen så i at vi har proffesionelle dommere til at give karakterer for dansens KVALITET. Hvis Uffe stillede sig op en hel dans og bare jokede og var god underholdning, ville det så også være fint at han gik videre??
    Hold det nu ordentligt, det er et DANSEprogram. VildmedDANS. Allan kan ikke danse, og det hedder ikke "vildmedsødekendisserderprøveratlæreogdanse" come on. Det er jo decideret pinligt.

Den ene grund til at jeg følger med, er for at juble den dag Allan endelig ryger ud. Han er da sød og det er da synd for ham, men come on. Det er altså ikke godt nok...

• #26   18. okt 2013 Jeg sad lige og kiggede rundt før inde på FB, der nogle mennesker som IKKE ser det, men alligevel stemmer på Allan.. Det er bare ikke iorden!

• #27   19. okt 2013 Det er SÅ useriøst. Jeg har sgu ondt af alle de par, der må forlade showet mens han bliver fredet af seerne smiley

• #28   19. okt 2013 Jeg synes det har tabt værdi. Engang gik det op i dans, men ikke længere. Dommerne sidder nu og er komplet til grin, for at TV2 kan få SMS kroner fra folk - som ikke engang ser programmet - ned i lommen, med undskyldningen om, at det er et underholdningsprogram.
    Nu handler det pludselig om udviklingen. Ja, men Allen har ikke udviklet sig før nu. Idag var der en smule rytme og dans = han er nu hvor de andre var i 2. program.

Jeg plejede at elske at se det, men nu synes jeg at TV2 gør både de prof dansere og dommerne til grin, for at de kan skrabe penge ind.
    Så jeg stemmer ikke. Det vil jeg ikke spilde mine penge på.

• #29   19. okt 2013 Det er blevet så mega useriøst.
    Dem der ik ka danse, ska da klart videre, det er jo konkurrence, hmmm.
    Programmets koncept, har hvert fald ændret sig 180 grader.
    Allan ku sikkert nøjes med en kolbøtte, og han var videre...
    Vil hellere se Paradise Hotel, det er trods alt underholdning...

Kommentér på:
Vild med Dans- Allan Simonsen

Annonce