Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
dressurdommere og hestefarver?
Ja hvad syntes i om at utrolig mange mennesker ikke mener at en broget eller plettet, ja selv skimlet (tror dog det har...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
23. jan 2007
Visninger:
698
|
slik er lækkert men pas på ;P?
man kan resikerer at blive afhænig? men det er jo bedre at være afhænig af slik end af stoffer... lige en tanke jeg fik...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
15. jan 2007
Visninger:
377
|
Kom med blomsterbilleder
Ja. Forhåbentligt bliver det snart sommer, så vi kan snart smutte ud og tage billeder af blomsterne. Og jeg ved jo, at ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
14. jan 2007
Visninger:
412
|
dårlige vaner hos rytteren :-/
dem har jeg mere end nok af... eller de kommer og går jo, men nu kan jeg remse de dårlige vaner jeg har lige nu op: min...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
13. jan 2007
Visninger:
434
|
konsekvenser at springning!!!
efter jeg har haft afskellige styrt på oksere, fandt jeg for lidt tid siden ud af at jeg var bange for at springe dem, ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
13. jan 2007
Visninger:
375
|
Nogle der skal ud til stævner???
Jeg har lige kigget stævnekalenderen gennem for distriktet her, og jeg kan se at der ihvertfald er 5 stævner jeg skal u...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
12. jan 2007
Visninger:
180
|
At ride på araber
Ja , nu er det jo sådan landet ligger , at de fleste mennesker mener at arabere er meget tændte - vilde dyr - og de kan...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
12. jan 2007
Visninger:
2.350
|
|
|
Rimelige priser
Hej. Eftersom jeg inde på markedet kan se, at der er rigtig mange der sælger hestebilleder, er jeg lidt nysgerrig efter...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
10. jan 2007
Visninger:
367
|
Velkommen -Præsentation
Hej =)
Nu når i er oprettet herinde, vil i så ikke godt lige skrive lidt om jer selv..
Hvis i ikke ved hvad i kan skr...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
9. jan 2007
Visninger:
631
|
billeder i et ridehus...
har i nogle triks til at få de mørke ridehusbilleder bare nogenlunde? selv sætter jeg lukketiden så lang som muligt ude...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
8. jan 2007
Visninger:
570
|