Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
dressurdommere og hestefarver? Ja hvad syntes i om at utrolig mange mennesker ikke mener at en broget eller plettet, ja selv skimlet (tror dog det har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jan 2007
Visninger:
698
slik er lækkert men pas på ;P? man kan resikerer at blive afhænig? men det er jo bedre at være afhænig af slik end af stoffer... lige en tanke jeg fik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2007
Visninger:
377
Kom med blomsterbilleder Ja. Forhåbentligt bliver det snart sommer, så vi kan snart smutte ud og tage billeder af blomsterne. Og jeg ved jo, at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2007
Visninger:
412
dårlige vaner hos rytteren :-/ dem har jeg mere end nok af... eller de kommer og går jo, men nu kan jeg remse de dårlige vaner jeg har lige nu op: min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2007
Visninger:
434
konsekvenser at springning!!! efter jeg har haft afskellige styrt på oksere, fandt jeg for lidt tid siden ud af at jeg var bange for at springe dem, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2007
Visninger:
375
Nogle der skal ud til stævner??? Jeg har lige kigget stævnekalenderen gennem for distriktet her, og jeg kan se at der ihvertfald er 5 stævner jeg skal u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2007
Visninger:
180
At ride på araber Ja , nu er det jo sådan landet ligger , at de fleste mennesker mener at arabere er meget tændte - vilde dyr - og de kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2007
Visninger:
2.350
Rimelige priser Hej. Eftersom jeg inde på markedet kan se, at der er rigtig mange der sælger hestebilleder, er jeg lidt nysgerrig efter...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jan 2007
Visninger:
367
Velkommen -Præsentation Hej =) Nu når i er oprettet herinde, vil i så ikke godt lige skrive lidt om jer selv.. Hvis i ikke ved hvad i kan skr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2007
Visninger:
631
billeder i et ridehus... har i nogle triks til at få de mørke ridehusbilleder bare nogenlunde? selv sætter jeg lukketiden så lang som muligt ude...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2007
Visninger:
570

Annonce