Indlæser...
Sortering
Søger passer til Weekenden (Er Ikke VIP) Hej jeg søger en passer til 45 heste i weekenden :) Jeg skal til stort event her og kan ikke tage og passe mine heste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2014
Visninger:
381
Efterlignings billed Hej laver en efterlignings time max 10 heste pr rytter Håber nogen vil være med
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
167
Arbejder for dig. Hej opdrættere! Da jeg lige nu har lyst og tid til at arbejde for andre, giver jeg nu muligheden til jer! :D Skri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
159
4 lykkeønskninger søges :) Hej :) Jeg søger 4 lykkeønskninger, giver tilbage til de fire, jeg har behov for :) http://www.howrse.dk/joueur/fic...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
253
Lykkeønskninger!!! Hej alle! :) Søger 10 lykke ønskninger til mit mål, det er det eneste jeg mangler for at vinde et gyldent æble eller a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
227
Reenactment udstyr! Hej alle :) Er der nogle som ved, om der noget sted i verden findes genskabelser af middelalder hesteudstyr? Og her ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
542
Søger 4 lykønskninger. :) Hej jeg søger 4 lykønskninger. Giver self tilbage. ;) Link til min side: http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=22909...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2014
Visninger:
201
"Hvilke betingelser mener DU, at en hest skal have, for at kunne begå sig på eliteplan?" Hej Alle :)) Jeg er igang med OSO - Mit spørgsmål er til jer "Hvilke betingelser mener DU, at en hest skal have,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
695
Søger EH Hej alle :) Søger en EH hoppe, den skal have mindst 500 genisk potentiale og være ren racet :) Giver 500-30.000 :) sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
602
Søger 2 stk søde mennesker til hjælp med ap Hej jeg står og mangle 2 stk AP så søger 2 søde mennesker til at sende mig et :) håber der er nogle der vil hjælpe skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
357
Søger Passer af konto på lørdag. :) Hej jeg søger en der gider Passe min bruger her på lørdag. Har automatisk fodring så det burde være nemt nok. Det enest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
338
Sælger DSM ting. :) Hej jeg sælger dette fra DSM: 1 x Hermes Bevingede Stav = 800.000 Equus 1 x D5E = 900.000 Equus 7 x Harmonipak...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
137
Søger job til Equus. Sandrasmk. :) Hej jeg søger idag noget job hvor jeg kan tjene Equus. Jeg kan: Passe Aldre Bluppe Avle Obs: Alt kommer til at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
150
Avatars + Banner Laves Gratis! Hej Jeg laver Avatars + Banner Gratis Til Andre! I siger bare hvordan det skal se ud :) Her der et banner jeg har la...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
560
SOS hjælp store udfordring howrse hej mit mål hedder vind en konkurrence med en guddommelig hest eller 10 000 så vil spørge om jeg måtte låne et pas ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
266
Sælger Harmonipakker. :) Hej jeg sælger 6 stk. Harmonipakker. :) 1 x Harmonipakke = 1 Pas Jeg kan sende 3 ting af gangen og har 6 byt tilb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
173
Søger aldrer. Er VIP med automatisk fodring. :) Hej jeg søger en der vil aldre mine heste med MA. der er 19 stk. i alt og den yngste er 6 år og 8 mdr. og den ældste er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
351
Fjordhest sveder. Hej alle. Min fjorddreng står inde om natten og da jeg bor i sverige og ikke er ret tit hjemme, har jeg ikke fået nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
1.174
hyggesnak hvad syntes i om fototimer hej dettte er et emne hvor i kan sige hvad i syntes om fototimer både ulemper og gode kommentarer ud med alt hva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2014
Visninger:
275
Søger stk af himmlen Hej jeg søger 1 stk af himmlen til et mål skriv hvad du skal have for det
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2014
Visninger:
146

Annonce