Forum kategorier

Os med araber

Os med araber

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Nogen der vil med til Skandinavisk R.. Jeg vil helt vildt gerne med til Skandinavisk Rideshow i Randers, men min fuldblodsaraber Gazelle, skal ikke køre alene...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
259
FORTID SØGES! GAZELLE OX 1722 Gazelle er Fuldblodsaraber og efter Mohafez og ud af Zaza. Hun er avlet af Inga Lindeløv, Stutteri Degnebro i skibby. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
261
Afkom efter Gazelle OX Jeg har en fuldblodsaraber hoppe der hedder Gazelle, efter Mohafez (Ibn Moniet El Nefous x Ahroufa) og ud af Zaza (Touc...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
275
dm for araber er der nogen der ved noget om dm for araberer? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
1.286
Konkurrence Ja, nu har gruppen allerede rundet de 50 medlemmer, så jeg ville bare høre, hvad i ville sige til en lille konkurrence,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2008
Visninger:
583
Rothenberg's hingste Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i synes om Rothenberg's hingste.. Og hvad tror i sådan en bedækning/insimation k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
869
3d animation med sort humor polsk 3d animation, med lidt makaber sort humor.... jeg syntes den er lidt sjov.... http://www.youtube.com/watch?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
281
Broholm? Er der nogle af jer der kommer på broholm show den.21-22 juni? Jeg håber på at skulle ride lidt dressur klasser derove...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
518
Fotoalbum til konkurencens billeder!!! HJÆÆLP!!! Jeg har fået problemer med at oprette et fotoalbum, hvor jeg skal sætte alle billederne ind til konkurencen, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
250
Ny hjælpeadministrator ! Janni Pedersen (Arabian .) er lige blevet gruppens nye hjælpeadministrator :D Hun vil stå for gruppens konkurencer og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
282
Ann Pia Åsted? Kender I hende? Hun er nystartet avler i Kalundborg. Hun har bl.a. købt en russerhoppe hjem fra Sverige samt købt hing...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
1.225
Hingst søges Jeg er på udkig efter den helt rigtige hingst til en af mine hopper og vil hører jer om i har nogle forslag! Den ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
792
hintermeyer sadel Hej allesammen Er der nogen som har eller kender nogen som har en brugt Hintermeyer Anatomic dressur sadel tilsalg? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2008
Visninger:
3.137
Araber hesten !! Der er mange mennesker der ikke kan lide arabere fordi folk mener de har et hidsigt temperament! Det syns jeg nu ik. . ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
3.379
Hejsa :) Hej jae nu skal jeg jo snart konfirmeres* så jeg har lidt små planer om at købe en hest for de penge jeg får men ved ik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
363
Lyder dumt :S? Hejsa alle. Jeg ved godt det lyder dumt, men er der nogle shows hvor araber vallaker kan være med eller ? Mvh Tina
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
465
Navn ??? Hej :) Jeg får føl her til marts. Og kan bare ikke finde ud a hva den skal hedde. :s Er der nogen der har nogen go...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
351
hej er der nogen af jer der kender nogen eller har nogen billeder af min hoppes mor escensja og det samme med El sahira,, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
567
TU Champion følfilm min kære søster har lavet en lille film, med følbilleder af champ... der er skam både smukke billeder, godt musik, o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
385
Kursus om fodring m.m. hos Karmdal Hej Hvem skal med til kursus på lørdag d. 1/3 hos Karmdal? se mere på www.karmdal.dk mvh Betina
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
348

Annonce