Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Spørgerskema https://goo.gl/forms/jF4axiuWJoR9R9rd2 I må meget gerne besvare spørgsmålene, på forhånd tak :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. aug 2016
Visninger:
273
Enkel, løs kjole Jeg har længe søgt efter en lang kjole. Altså, når jeg gider shoppe :p Gerne simpel, eller bare på anden måde så den ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. aug 2016
Visninger:
608
Se min side på Facebook - den hedder "hestetræning -tilbage til hesten"
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2016
Visninger:
408
Ferie på Mallorca, kender DU dette hotel?? Nogen som kender det her Hotel på Mallorca "club martha's aparthotel" Hvis DU gør, må du meget gerne skrive dine erfa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jul 2016
Visninger:
284
Ferie, men hvor? Hej Har i nogle feriehoteller I vil kunne anbefale til et kærestepar, gerne med link m.m. :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2016
Visninger:
321
kursus med livsridekunst.dk på fyn https://www.facebook.com/events/122322428184392/?ti=cl
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2016
Visninger:
378
ny Facebook side hej piger. da jeg har fået mange henvendelser angående undervisning har jeg valgt at oprette en Facebook side, hvor man...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. maj 2016
Visninger:
151
Primer? Hej! Jeg leder efter en god primer, til at tage på inden jeg lægger makeuppen. Jeg ved der er mange forskellige, me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2016
Visninger:
301
Gallakjole - hjælp? :) Hej! :) Jeg står og skal til galle på mit gymnasium til maj, så jeg er så småt begyndt at kigge efter en kjole. Pt. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2016
Visninger:
4.413
Navn til min kommende hund? På fredag skal jeg over og hente min dejlige lille hund! Men jeg ved virkelig ikke hvad han skal hedde? Har i nogle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2016
Visninger:
730
Epilator - hvilken? Nogen der kan anbefale en GOD epilator? Skal være en som kan tage hårene ret hurtigt (så de ikk skal være "lange" in...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. feb 2016
Visninger:
466
Hårfarve... HEEY :) Her lidt før jul købte jeg noget hårfarve, for NU skulle det være. Fik så ikke lige farvet mit hår før jul, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2016
Visninger:
932
Facebook side! :D Hejsa allesammen jeg har lige oprettet en Facebook side om hverdagen med Flicka (min part) kunne i hjælpe min side med ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2016
Visninger:
352
Paktik som hestepasser/berider? Nogle der kender nogle stutterier/stalde på Fyn hvor man kan komme i praktik som 8.klasser i en uge eller to? Har overv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2016
Visninger:
1.015
Halvpart, hvordan fungerer det? :) Hej Jeg overvejer at sætte en annonce op omkring halvpart på min pony pga. mangel på tid, men da jeg aldrig har prø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2016
Visninger:
2.533
Hestefilm Hej tøser. Jeg har ligget og kigget lidt på nogle forskellige heste film som jeg bare MÅ se <3 Men ved virkelig ik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. dec 2015
Visninger:
1.107
hvor kan denne købes?? (cardigan) jeg har fundet denne cardigan på facebook og jeg syntes virkelig den er flot! men jeg ved ikke hvor i alverden den kan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2015
Visninger:
741
Alternativ til foundation? Er efterhånden ret træt af min true match foundation. Synes finishen er forfærdelig at se på... Derfor tænkte jeg o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. dec 2015
Visninger:
807
tatovering Hej Jeg skal Have lavet min tatovering imorgen men kan ikke rigtig beslutte mig for hvor jeg skal placerer den henne ? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2015
Visninger:
982
Julegaver - Kæreste Er 100% færdig med julegaver til min elskede kæreste som jeg har været sammen med i 1 1/2 år. En af gaverne er en bil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. dec 2015
Visninger:
639

Annonce