Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Har du de sange ? Har du de sange ? http://www.youtube.com/watch?v=nUEXtlF6m64&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=iHCd...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2008
Visninger:
338
kender duh en go sang? jeg søger nogle helt vild gode sange, så hvis du kender en eller har en så skriv lige hva den hedder og hvem der har la...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2008
Visninger:
546
Jeg har mødt en sød fyr, men .. Det er lidt plat, men alligevel ikke hehe. Jeg sidder aller bagerst i bussen på vej hjem fra hesten, med strømpe fødde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
861
Sprogrejser . Ja, nu har min veninde og jeg bestemt os for at vi vil på sprogrejse i sommerferien 09. men har hørt noget om at nogle ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
250
jeg er forelsket (: hihi, nu skal i lige høre min histore fra idag<3 min veninde gav mig en af hendes venners nummer til mig, også har v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2008
Visninger:
935
Haha! (: http://www.youtube.com/watch?v=fzOkZJCSNNM&feature=related Hvad syntes i ? xD xD xD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
400
sys bjerre er der nogen som har den sang på sin computer? hvis en har så ansøg på msn; seba-x-littel_skid@hotmail.com hvis du/i gi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
607
drengene? ja som jeg nu har prøvet mange gang er at når jeg skriver med nogle drenge en gang imellem skriver de; skrive frækt ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
268
Svarer ikke?;( Jeg kender en dreng der hedder jonas, så idag var jeg i sådan et friluftsbad, så kommer han hen & holder om mig, så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
382
Spørgeskema :P jeg keder mig utroligt meget, så her kommer der et lille spørgeskema forsjovt :P <b>Har du krøller eller glat hår</b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
424
jeg har bare lyst? jeg har bare lyst til at ha en käreste jeg kan betro ALT til en som alle syntes godt om, en jeg kan bruge meget af min ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
703
Blodsøstre (uddrag) Hejsa! Her er et bette uddrag af den bog jeg er kommet til at skrive og som jeg nu er i gang med at redigere. Har la...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
2.071
:(.. har bar lyst til at rejse langt væk, væk fra alle konsekvenserne, væk fra forældrene, bare være usynlig og glemt, istedet for hadet ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
351
Hvilken Klasse ? :S Mig og Freedom skal øve 1 dressur-program til vores ridelejr i næste uge. Men hvilket passer til os ? :S Vi har aldri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
201
Hvad synes i om denne sang ? Hvad synes i om den nye sang som Sys Bjerre har skrevet ? Jeg synes den er kanon god! Elsker den sang ! Tittel : M...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
225
Han svarer ikke ? :( Jeg har det problem med en dreng, som nok MANGE piger har haft, med at de ikke svarer tilbage. Han er min x kæreste´s ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
362
rich kids. er der nogle der har set rich kids ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
260
klamme at have :s ! hm . som min veninde ville sige så har jeg bollehåndtag, de er ikke super store men jeg kan se dem, og det provokere mi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
327
Mega nedern.. Forstuet foden. Er bare mega ked af det for igår ville jeg springe et spring på kun 80-90 cm med benene, men så er jeg så dum at lande ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
746
pigesnak..? godt så, min venindes eks, ville have min msn også fik han den så og vi blev lidt forelskede i hinanden, det er et pr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2008
Visninger:
280

Annonce