{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

:o har i fået denne mail? :o {{forumTopicSubject}}

Ja, okay.. fedt! smiley
har i fået den? smiley

Hej Samira,

Har du set den sidste nye artikel på bloggen Inside Howrse?
Nej? Du kan deltage i diskussionen inde på begivenhedsforummet.
I denne artikel præsenterer vi en ny funktion, der snart vil være tilgængelig i spillet: VIP-kontoen.
Den er beregnet for de mest erfarne brugere, og med sådan et abonnement får man adgang til eksklusive funktioner til ens konto: Man kan flytte rundt på de forskellige bokse på hestenes sider, få specielle filtre til konkurrencer med hensyn til puljen og sværhedsgraden, lave sine egne hold med andre spillere, få en smagsprøve på illustrationer i Det Kreative Hjørne, bedre held med enhjørningeavlen og mange andre frynsegoder.
Vi er glade over at kunne have dig som en af de spillere, der er kvalificeret til at få en VIP-konto! Og du skal derfor have mange tak for din loyalitet, involvering og entusiasme på Howrse.

Vi tilbyder dig derfor også muligheden for at afprøve VIP-kontoen. Du kan se alle funktionerne for VIP-kontoen og finde ud af, hvordan den fungerer, før den udgives. Og du kan også give os dine meninger takket være test-forummet.
Du vil modtage en invitation med de nødvendige login-oplysninger, så du kan få adgang til vores test-version. Du skal blot bruge dit sædvanlige brugernavn og adgangskode ved den adresse, som du får i invitationen.
Invitationerne bliver sendt over de næste tre uger, så fortvivl ikke, hvis du ikke får den med det samme.

Vi ses snart i spillet eller på test-versionen.
Venlig hilsen,
Howrse-teamet

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :o har i fået denne mail? :o
  • #2   1. okt 2013 Jeg har også fået den smiley

• #5   1. okt 2013 Hmm.. hvis det koster 10pas.. hvor længe holder det så?, og hvor kan jeg læse om det? ;).

og ja, det er lidt unfair det kun er nogle der kan xD..

Så skal jeg vidst igang med EH'er xD

• #7   1. okt 2013 Hvornår fik du mailen? smiley

• #9   1. okt 2013 Omg.. 10 pas for en mdr.. er aligevel meget xD..

fik den 15:00.. :i

• #14   1. okt 2013 Jeg har ikke fået den smiley

• #15   1. okt 2013 Næh, men jeg har heller ikke min rigtige mail tilknyttet min bruger :o)

• #16   1. okt 2013 Haha, forkert mail, fik den også 15:58 xD

• #18   1. okt 2013 Nå, så har jeg altså ikke modtaget den :o)
    Jeg er ellers en af dem der har været der længe, og jeg har været temmelig aktiv på det sidste ^^

• #20   1. okt 2013 Til gengæld glæder jeg mig til denne:

"En helt ny art, de bevingede enhjørninger, som kan avles ved at give dine enhjørninger Medusas Blod!"

• #23   1. okt 2013 Jeg har også fået beskeden, og glæder mig til at se hvad disse fordele kan tilbyde og gøre godt smiley hvis det er gode fordele, og bedre end den alm pegasus konto vil jeg klart overveje at ofre 10 pas om måneden smiley

• #25   1. okt 2013 Ja<3

• #27   1. okt 2013 Jeg kunne også overveje det, hvis jeg fik muligheden for at prøve det. Tror andre har det som jeg, nemlig at det er MANGE pas hvis man ikke er 100% at man synes det er fedt :o)

• #28   1. okt 2013 Jeg har også fået den, men ved dog ikke om jeg vil ofre så mange pas på det smiley

• #29   1. okt 2013 Jeps, har også fået den smiley Og skal klart have det, hvis jeg synes det er godt smiley

• #31   1. okt 2013 jeg har heller fået smiley

• #32   1. okt 2013 Jeg har ikke fået den, selvom jeg syntes, de ikke kun skal tage efter hvor lang tid folk har spillet, men også deres egen rangliste smiley

• #33   1. okt 2013 Det handler om hvem der har købt pas ;).

• #34   1. okt 2013 Overvejer at smide en MA, Harmnipakke, DVS, bonus, Poseidons på min EH smiley

• #38   1. okt 2013

Her er grunden :). til os og jer som ikke har fået mailen :=
    dansk;

Denne måned vil vi indføre en meget vigtig funktion kaldet VIP - konto !

Her er en kort forklaring på, hvordan vi kom til denne idé :

Motivationen bag idéen om en VIP - konto kom fra det faktum, at i de sidste par år , en masse af vores arbejde på Howrse var om at gøre spillet lettere at forstå for vores newbie spillere, fordi de følte , at spillet var for kompliceret i nogle aspekter .

For at give dig et eksempel:

Vi forenklet hestens side (apple , salt blok , 2. ridning lektion) . Vi er godt klar over , at disse typer af ændringer kan ikke være behageligt for mere erfarne spillere , og at alle disse ændringer kan give nogle af jer det indtryk, at spillet er blevet for simpel. Derudover viste det valg, vi lavet for at holde de "grundlæggende" i spillet simpelt ikke altid muligt for os at realisere et par af de fantastiske funktioner ideer, du måske har foreslået (Ja, vi læser dem ;-)) .

Så i begyndelsen af ??2013 , var vores mål at finde en løsning på følgende problem : Hvordan kan vi opfylde disse to forskellige kategorier af spillere? På den ene side , ved at holde en vis ensartethed i det grundlæggende i spillet, så nye spillere kan nemt komme ind i det, og på den anden side, ved at tilbyde en bredere vifte af specifikke funktioner for de mere erfarne spillere ( ved at realisere de forslag du har lavet , og ved at tilbyde en mere komplet spiloplevelse ) , og ved at give dem mulighed for at gå videre i Howrse gameplay .

Vi besluttede at gøre dette ved at indføre VIP - konto , som vil blive tilføjet som en anden abonnement -typen udover Pegasus - konto . Den væsentligste forskel er, at VIP - konto giver flere fordele end Pegasus - konto . Den indeholder også en base - pakke tilbyder 21 frynsegoder (fx nyde alle de Pegasus - konto frynsegoder , gemme dine søgemuligheder i de private salg, sortere konkurrencerne ved besvær ...).

Oven i det , kan du vælge 10 flere frynsegoder fra en liste over features for at personliggøre spillet, så det passer til dine egne behov (f.eks tilpasse placeringen af ??de forskellige blokke på dine heste ' side [ ja , kan du flytte hestenes dygtighed blok ned igen smiley ] , deltager i funktionen testseancer , få en større sandsynlighed for at få en enhjørning , forvalg mængden af ??mad til dine heste , købe heste automatisk , købe flere heste med et enkelt klik , så lad huskesedler på dine heste 'sider , ændre dine heste ' speciale osv.).

Ikke at nævne, at VIP - konto var en fremragende lejlighed for os til at styrke forbindelserne mellem alle vores spillere ved at gøre avlen partnerskaber mellem spillere på Howrse embedsmand. Med denne konto kan du officielt deltage i en avl team, har en fælles Fastgør for holdets heste , udlåne heste til dine partnere og gøre belægninger til rådighed for alle medlemmer af teamet. Eller endda tage del i den månedlige Klæb -rating giver det bedste hold til at få tildelt stjerner og vinde gaver. Oprettelsen af ??et hold er forbeholdt spillere, der har en VIP - konto abonnement, men hver enkelt af dem kan invitere op til 3 andre spillere. Følgelig kan et hold rumme op til 4 spillere , og hver gang en spiller med en VIP - konto slutter holdet , holdets størrelse stiger med yderligere fire spillere , op til et maksimum på tyve spillere.

Som beskrevet tidligere er statens konto abonnement udelukkende for vores godt erfarne spillere, der har investeret en vis mængde tid eller penge på spillet, derfor er adgang til VIP - konto bestemmes af en spillers placering på ranglisten eller ved beløb passerer han købte .

VIP - konto omkostningsstruktur er 10 passager per måned , der nemt kan afbalanceret fordelene ved de forskellige frynsegoder som tillader dig at betale færre passerer inde i spillet (f.eks yderligere objekter med forskellige pakker , mulighed for at få BLUP 100 før en hest er 10 år gammel etc.) .

Desuden glæder vi os over flere funktioner på spil, der vil være til rådighed for alle, og der var blevet foreslået af dig!

I et par dage , vil du opdage :

En helt nye arter , de bevingede Unicorns , der kan avles ved at tilsætte Medusas blod til dine enhjørninger ! Derudover kan du nyde muligheden for at vokse, skrumpe og spejl flip dine heste for at gøre dem til at passe perfekt på baggrund du har valgt for dem.

Du kan slutte sig til os i Event forum den version du spiller på at diskutere denne nye funktion.

Nyd disse nye funktioner!

Alessa , Product Manager

• #43   1. okt 2013 Det handler altså ikke kun om at have købt pas det med at få adgang til det
    Der er også andre ting der spiller ind
    Og ikke kun den del med om man har købt mange pas eller ej man kan sagtens have købt få pas eller ingen og så stadig have fået den mail smiley

• #44   1. okt 2013 Mia har ret smiley Jeg har aldrig købt et pas og jeg fik mailen smiley

• #45   1. okt 2013 Men jeg har købt 18 pas gennem hele spillet, og jeg har ikke fået den? smiley

• #46   1. okt 2013 Min søster har min gamle bruger.. Hun har fået beskeden på trods af at hun efterhånden kun er inde en sjælden gang i mellem og lige ae en hest eller to o_o Jeg er inde og passe dagligt, og jeg har intet hørt -.-

Kommentér på:
:o har i fået denne mail? :o

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce