549 visninger
|
Oprettet:
Ris/ros redigering. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Vil lige høre jeres mening om redigeringen og beskæringen af dette billede min veninde tog af mig igår da vi holdt fotoshoot - har selv redigeret og beskåret det.
http://i39.tinypic.com/2ex4jnm.jpg
Konstruktiv kritik tak Alt det andet kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Billedet er taget med mit Canon EOS 550D, med standartobjektivet 18-55 mm på
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 425
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Og så ville jeg nok også beskære det en smule tættere på dig :i
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 14 Svar: 155
feb 2011
Team Red Horses - Tak Billedet var desværre blevet lidt sløret, da min veninde ikke er så erfaren med et kamera, og derfor ikke kunne indstille det manuelt, så vi kørte auto, og det går ikke så godt for mit kamera, desværre. Dette er førbilledet: http://i43.tinypic.com/2rxtg5d.jpg
sep 2008
Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 128 Svar: 470
Som de andre er inde på, så er det ærgeligt at der ikke er lys på modellens ansigt, men på buskene i stedet. Øjet er bygget op til at søge efter lys, så man ser faktisk busken før man ser modellen. Jeg tror med fordel at hvis du havde trådt nogle skridt tilbage fået en fed effekt fra lyset samt baggrunden
Hvad har du redigeret på billedet ud over farven? Synes måske at billedet er en anelse for rødt, det kommer til at se kunstigt ud. Fordi at hudfarven bliver underlig, måske kan du 'maske' dig ud af det, og få reddet huden. Fordi tror helt sikkert godt at den rødlige farve kunne gå hvis det ikke gik ud over hudfarven
Men godt billede, god start - klø på ;)!
feb 2011
Har efter billedet blev taget fundet ud af, at kameraet var indstillet til manuel fokus - dette havde min veninde ikke opdaget, derfor er fokus på buskene og ikke på mig
Har ikke rigtig redigeret andet end farver og beskæring, ud over at rette lidt på min knapt så pæne hud
Vil prøve at ændre farven på huden, skal bare lige have computeren med Photoshop op at køre igen
Ris/ros redigering.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside