{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Underholdning for ponyen? {{forumTopicSubject}}

God aften alle kloge HG'er

7-9-13 har min pony eller tidligere lånepony aldrig været halt eller noget som helst - har aldrig haft en syg pony!

Står så desværre i den situation at min nuværende pony har fået ondt i ryggen, og efter en tur til dyrlæge sagde han at min pony skulle stå i 2 uger. Må trækkes ture med og longeres (også med løse indspændingstøjler så han kan søge frem og ned).
- Longere kun hver anden dag maks da min pony ikke har været så vant til det før hen (har ikke gjort så meget ud af det).

Han er i stedet blevet redet 5 dage om ugen i dressur og 1 gang spring for hyggen og afveksling, også 1 fridag - så han er vant til at yde en del.

Er så rigtig bange for at han efter måske 4 dage godt kunne blive en indebrændt bombe fordi han ikke kommer af med helt så meget energi.
Han kommer på fold hver dag så det hjælper lidt han kan tage en galop med foldkammaraten.

I præncipet må jeg alt med ham, han må bare ikke få nogle vægt på ryggen.
Så mit spørgsmål er om i har nogle ting jeg kan lave med ham som han kan blive lidt træt af og bruge sig lidt ud over trækture og longerering? smiley

- Går ikke op i Horsemanship, og heller ingen interesse for det, så det er udelukket smiley

Undskylder for stavefejl.
Takker på forhånd for hjælpen og undskyld det blev lidt langt smiley

God aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underholdning for ponyen?
Kommentér på:
Underholdning for ponyen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce