- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.725
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Stævne ? Lc2 Stævne ? Lc2

Hey derude smiley
Jeg har tænkt mig at starte Lc2 i klubstævne, men så kom jeg til at tænke, jeg har intet stævnetøj.. Og hvad er krav at man skal have på.
Ved at det er hvide ridebukser, men skal man have en rigtig stævnejakke på ? Synes ikke jeg helt forstår dansk rideforbunds hjemmeside..

Har fundet programmet jeg skal ride, men så er det bare tøj og dvs ting jeg ikke er helt med på smiley

På forhånd tak!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne ? Lc2
  • #1   17. sep 2013 Jeg tror bare vis du har en sort jakke eller noget i den stil og hvide hansker

• #2   17. sep 2013 Du kan sagtens have en sort trøje på smiley Det havde jeg de første par stævner. Du må gerne ride med leggins. Hvide handsker er krav. og ellers er der ikke så meget umiddelbart af hvad jeg kan huske smiley

• #3   17. sep 2013 Når det er klubstævne er tøjet ikke så vigtigt. Hvide bukser og sort jakke er super fint, og ellers noget der ligner smiley
    Også hvide handsker. smiley

• #4   17. sep 2013 Det er også tilladt at ride med klubtrøje smiley

• #5   17. sep 2013 Okay lækkert! :))

• #6   17. sep 2013 Altså, ligesom det de andre skriver! Men har nu aldrig haft hvide handsker på? smiley

• #7   17. sep 2013 Du kan sagtens ride i en mørk trøje.
    HVIS du rider i stævnejakke, så SKAL du have hvid/offwhite skjorte og plastron på - det behøver du ikke, når du rider i en trøje.

Du skal bære handsker, og de skal være hvide/offwhite eller samme farve som din trøje (f.eks. sort).

Dine ridebukser skal være hvide eller offwhite - dog kan stævnearrangøren ved E- og D-stævner tillade andre farver (det gør man ofte ved interne stævner, hvor rytterne mestendels er holdryttere på elevheste).

Hvis du regner med at skulle starte stævne igen på et andet tidspunkt, så ville jeg nok investere i et par hvide/offwhite ridebukser. Hvis du ikke vil lægge alt for mange penge i det, så er det meget nemt at finde et par pæne brugte bukser til billige penge her på HG eller på Hestenettet.

En sort eller mørkeblå sweatshirt eller fleecetrøje, eller en tætsiddende softshelljakke kan fint bruges - uden hætte - og du kan jo altid tage en hvid skjortebluse eller poloshirt under (hvis du har sådan en), så du har en hvid krave. Det er lidt festligt synes jeg smiley

Pøj-pøj med stævnet!

• #8   19. sep 2013 Jeg har set en i en helt ad mindeligt ridebukser og trøje smiley

Kommentér på:
Stævne ? Lc2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce