Stævne ? Lc2 Stævne ? Lc2
Hey derude
Jeg har tænkt mig at starte Lc2 i klubstævne, men så kom jeg til at tænke, jeg har intet stævnetøj.. Og hvad er krav at man skal have på.
Ved at det er hvide ridebukser, men skal man have en rigtig stævnejakke på ? Synes ikke jeg helt forstår dansk rideforbunds hjemmeside..
Har fundet programmet jeg skal ride, men så er det bare tøj og dvs ting jeg ikke er helt med på
På forhånd tak!
maj 2013
Følger: 11 Følgere: 2 Emner: 44 Svar: 236
nov 2010
Følger: 190 Følgere: 155 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 262
apr 2012
Følger: 45 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 380
Også hvide handsker.
feb 2012
Følger: 79 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 111 Svar: 1.905
feb 2010
Følger: 39 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 457
dec 2010
Følger: 199 Følgere: 138 Heste: 9 Emner: 32 Svar: 534
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.868
HVIS du rider i stævnejakke, så SKAL du have hvid/offwhite skjorte og plastron på - det behøver du ikke, når du rider i en trøje.
Du skal bære handsker, og de skal være hvide/offwhite eller samme farve som din trøje (f.eks. sort).
Dine ridebukser skal være hvide eller offwhite - dog kan stævnearrangøren ved E- og D-stævner tillade andre farver (det gør man ofte ved interne stævner, hvor rytterne mestendels er holdryttere på elevheste).
Hvis du regner med at skulle starte stævne igen på et andet tidspunkt, så ville jeg nok investere i et par hvide/offwhite ridebukser. Hvis du ikke vil lægge alt for mange penge i det, så er det meget nemt at finde et par pæne brugte bukser til billige penge her på HG eller på Hestenettet.
En sort eller mørkeblå sweatshirt eller fleecetrøje, eller en tætsiddende softshelljakke kan fint bruges - uden hætte - og du kan jo altid tage en hvid skjortebluse eller poloshirt under (hvis du har sådan en), så du har en hvid krave. Det er lidt festligt synes jeg
Pøj-pøj med stævnet!
aug 2011
Følger: 64 Følgere: 66 Heste: 11 Emner: 54 Svar: 421
Stævne ? Lc2
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside