{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Design dit eget EH føl {{forumTopicSubject}}

Da jeg i forbindelse med hestepareden fik point nok til at købe Hestias gave, har jeg nu mulighed for at tilbyde en af mine heste til avl.

Jeg har minimum en EH hoppe af hver race (altså også mulighed for selv at vælge hvilken race EH du vil have) Planen er at jeg, når jeg bruger hestias gave, ligger enten heras pakke eller frodighedstryllestav på hoppen også så der er tvillinger med horn.

Jeg skal dog lige pt. ikke bruge nogen speciel EH race eller farve, og slet ikke to føl. Derfor tilbyder jeg nu min hoppe til avl.

Jeg står for det praktiske men DU vælger det du selv vil have specielt, farve, race og hingst (hingsten kan jeg evt. godt stille til rådighed hvis det er en af mine egne hingste) jeg har dog ikke hingste med vildt go GP endnu, derfor anbefaler jeg du selv vælger en hingst.

Prisen vil være et pas og eq, da jeg jo bruger ting af værdi for at fremstille føllet, tilgengæld kan du vælge farve, race og alt sådan noget. Udgifterne til hingsten (hvis der skal hingst til udefra) og evt. en scanning når man kan det (for at se kønnet) vil blive delt mellem os

Kontakt mig her eller på siden hvor jeg hedder valé.
På siden kan i også se mine hopper under EH stald 1 og EH stald 2. mine hingste er under EH hingste
http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=50141

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Design dit eget EH føl
Kommentér på:
Design dit eget EH føl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce