{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.057 visninger | Oprettet:

Kiropraktor/ Dyrlæge/Fysioterapeut {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg er skrevet i denne gruppe, da jeg gerne vil forebygge evt. skader.

D. 1. september starter jeg tilridning af min 3 års.
Først 3 måneder med muskelopbygning; longering m/u. bomme, gåturer, gå op og ned af bakker, jord/tricktræning, smidighedsøvelser og træning for vogn dog uden vogn.
... og dernæst 3 måneders tilridningsface med fortsat muskelopbygningsmomenter samt sadel- og ryttertilvænning for løse tøjler, ridning i 8-taller, volter, overgange og korte skridtture i det grønne.

MEN jeg vil rigtig gerne have ham gennemtjekket af en Kiropraktor/ Dyrlæge/Fysioterapeut dvs. én der kan det hele og tjekke ham for låsninger, skævheder mv. og som kan "fikse" ham hvis man finder noget.

Hvem kan i anbefale?
Vi står i Ledøje, ved Ballerup på Sjælland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor/ Dyrlæge/Fysioterapeut
  • #1   26. aug 2013 Charlotte Sommer.
    Hun har, udover sine erfaringer som hestemassør/kiropraktor, en termograf som kan vise varmeforskelle i kroppen - dermed sige om der er løsninger osv, steder som en normal massør/kiropraktor ikke ville kunne se.

    Du kan se mere på facebook gruppen Happy Horse Center, eller skrive en SMS til mig 53252848, så kan jeg give hende dit nummer, så hun kam ringe smiley


  • #2   26. aug 2013 jeg ville få fat på en hestefysioterapeut. hvem af dem der lige er i nærheden af dig ved jeg ikke.
    men de kan tjekke for muskelspændinger, skævheder og låsninger. og hestens general funktion.


  • #3   26. aug 2013 Kim! Han er en rigtig god Kiropraktor, og han er i Odsherred her på Sjælland kan godt give dig nummeret til ham, han tager 150,- for det smiley Og er rigtig god! Han rettede min hest som var skæv i hele højre side! Og nu er han bare skide glad fordi der ikke er noget der gør ondt mere smiley

  • #4   26. aug 2013 Louise H fra højgaard dyrehospital.. det ligger godt nok på fyn.. ved ikke om hun kommer til sjælland.. hun laver nemlig ture til thy ca hver 1,5 måned

  • #5   26. aug 2013 Jeg kan anbefale Tone Lygren - http://equi-librium.dk/
    Hun er dyrlæge + kiropraktor.
    Jeg har lige haft hende ude for at tjekke min 2 års - som hun fandt ud af, var MEGET låst i begge sider af halsen. Så nu er vi i fuld gang med udstræknings-øvelser, og han skal tjekkes igen om 1½ måned (hvis ikke jeg kan se bedring) smiley
    Det er bare en super god idé, at få tjeket sin unghest!


  • #7   26. aug 2013 Jeg har bestilt tid hos Tone Lygren d. 13. september smiley Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Kiropraktor/ Dyrlæge/Fysioterapeut

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce