{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

hvor mange frederiksborger bliver redet uden bid?? {{forumTopicSubject}}

nu har jeg prøvet og ride min uden bid, og kan kun sige, hvor positiv og glad jeg blev for min hest, og må jeg ikke komme til udstilling, gør det mig slet ikke noget, for jeg har fået en helt ny hest, der er glad og tilfreds, og det er vigtigst for mig.

hvad med Jer andre frederiksborger, kunne I finde på det?

må man ride til championatet uden bid?

må man komme på nogle dyreskuer eller hvad?

skal siges hun er en ældre hoppe godt skolet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange frederiksborger bliver redet uden bid??
  • #1   23. aug 2013 Dejligt med en glad og tilpas frede smiley

    Så vidt jeg ved må du ikke ride bidløs til championatet, Da de følger DRF smiley med du må godt starte i showklassen bidløst smiley
    Og med hensyn til dyreskue, så skal de vist også fremvises i trense med bid, eller i showtrense smiley

    Jeg har overvejet at prøve at ride min 5 års i sidepull. Men det er kun blevet ved tanken endnu, netop for at jeg engang gerne vil prøve at starte stævner på ham smiley


  • #2   24. aug 2013 okay, jamen jeg vil heller have en tilpas frede end utilpas, så er lige glad med skuer og championat så, for min hest slapper meget mere af uden bid og er slet ikke strid som med biddet.

    så må jeg bare nøjes med hygge hest, men jeg rider med sidepull.


  • #3   24. aug 2013 Er helt enig smiley hvis stævner og lign. Ikke betyder noget, så hvorfor ikke ride med det udstyr der passer hesten bedst smiley

  • #4   24. aug 2013 hun har altid hadet bidet og hendes læbe har lavet sjove ting, det gør hun ikke med bidløs hovedtøj

  • #5   28. aug 2013 Min frederiksborg hoppe, som nu er pensioneret, red jeg en del uden bid, men da vi også startede stævner var det en kombination. Red med bid sådan lidt til træning, med hackamore til springstævner og bid til dressur. Så vi brugte lidt at det hele. Jeg oplevede at min hoppe ikke blev nær så hård i munden når vi red i grime ca. hver anden gang vi trænede. Hun blev simpelthed også nemmere at ride med bid, ved at jeg også red uden. Det fungerede rigtig godt.

  • #6   28. aug 2013 dejligt og hører, så er de skuer og stævner måske ikke helt forbi

Kommentér på:
hvor mange frederiksborger bliver redet uden bid??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce