{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Søger fast stabil passer {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop startet i gymnasiet og efter 3 hårde år i folkeskolen med en masse sociale problemer har jeg valgt at vægte det sociale i min skole højere end ellers.
Derfor søger jeg nu en-to faste passere

Det drejer sig om ca. 120 heste, der svinger lidt. De fleste heste ligger dog under heste der på sigt bliver til heste der skal sælges til mål nr. 91. De skal derfor kun fodres, strigles og kæles for. Der ud over har jeg nogen der bliver pas heste (kan indgå i betalingen) som ligeledes skal passes som en evt. passer lyster.

Det eneste der kræver lidt er mine enhjørninger der skal passes, jeg har omkring 30 EH hopper der går i min avl.

Jeg har allerede lavet en lang udførlig liste til hvordan det hele skal forgå så det er lige til at gå til. det er ikke svært men tager måske lidt tid. Hvilket også er grunden til jeg søger passer. Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne have 2 stk så man kan hjælpe hinanden.

Der ud over er det heller ikke et krav fra min side at alle hestene bliver passet hver dag, bare minimum et par gange eller 3 om ugen. Jeg har fuld forståelse for at en passer også har egen bruger og et liv uden for computer verdenen så det på punkt er jeg MEGET fleksibel

Jeg vil selv hjælpe til det jeg kan og har tid til. Jeg ønsker også at hvis der er to passere at der så er en form for kommunikation mellem de to passere

Jeg vil helst at passere er over 12 gerne ældre. Jeg vil gerne betale for arbejdet.

Kontakt mig enten her eller på siden, hedder valé
http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=50141 - link til min side hvor i også kan se de heste det drejer sig om (hestene under EH hingste, skal man ikke sørge for)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger fast stabil passer
  • #2   17. aug 2013 Michelle. Nej jeg giver ikke pas. Der kan laves aftale om at en pas hest kan indgå i lønnen men det er først efter et godt stykke tid, for det første fordi jeg lige nu ikke har nogen heste der er så gamle endnu og fordi jeg ikke bare smider pas til højre og venstre.

Caballo jeg skriver lige til dig på siden

• #3   17. aug 2013 Kontakt mig lige på siden

• #4   17. aug 2013 Jeg vil meget gerne! smiley Jeg er en pige på 15½ år gammel, jeg er på howrse hver dag. Jeg passer mine heste rigtig godt og vil selvfølgelig også gøre det med dine! smiley Jeg har nok spillet howrse i 1-2 år. Men da min gamle bruger er blevet slettet, har jeg nu en ny med ca. 80 dages accinent. Jeg går meget op i at avle og har selv hest irl.

Skriv hvis du vil vide mere smiley

- Natasha L

• #5   17. aug 2013 Team Fight for Horses: kan du ik lige skrive til mig. Lige nu er mangler jeg bare en enkelt passer der gider passe mine EH hopper. Det med at ifole dem står jeg selv for lige pt, da jeg lige skal ha styr på det der med mine hingste (som ikke skal passes) jeg arbejder nemlig på at få en hingst i hver race så min avl bliver billigere og jeg slipper for at bruge op mod 60.000-80.000 hver gang jeg bedækker mine EH hopper.
    Så arbejdet vil kun bestå i at passe mine EH'er, så snart de er klar til bedækning tager jeg over (der bliver lavet yderligere aftale omkring det), når de er bedækket vil de skulle passes igen.

Kommentér på:
Søger fast stabil passer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce