Søger fast stabil passer {{forumTopicSubject}}
Jeg er netop startet i gymnasiet og efter 3 hårde år i folkeskolen med en masse sociale problemer har jeg valgt at vægte det sociale i min skole højere end ellers.
Derfor søger jeg nu en-to faste passere
Det drejer sig om ca. 120 heste, der svinger lidt. De fleste heste ligger dog under heste der på sigt bliver til heste der skal sælges til mål nr. 91. De skal derfor kun fodres, strigles og kæles for. Der ud over har jeg nogen der bliver pas heste (kan indgå i betalingen) som ligeledes skal passes som en evt. passer lyster.
Det eneste der kræver lidt er mine enhjørninger der skal passes, jeg har omkring 30 EH hopper der går i min avl.
Jeg har allerede lavet en lang udførlig liste til hvordan det hele skal forgå så det er lige til at gå til. det er ikke svært men tager måske lidt tid. Hvilket også er grunden til jeg søger passer. Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne have 2 stk så man kan hjælpe hinanden.
Der ud over er det heller ikke et krav fra min side at alle hestene bliver passet hver dag, bare minimum et par gange eller 3 om ugen. Jeg har fuld forståelse for at en passer også har egen bruger og et liv uden for computer verdenen så det på punkt er jeg MEGET fleksibel
Jeg vil selv hjælpe til det jeg kan og har tid til. Jeg ønsker også at hvis der er to passere at der så er en form for kommunikation mellem de to passere
Jeg vil helst at passere er over 12 gerne ældre. Jeg vil gerne betale for arbejdet.
Kontakt mig enten her eller på siden, hedder valé
http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=50141 - link til min side hvor i også kan se de heste det drejer sig om (hestene under EH hingste, skal man ikke sørge for)
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Caballo jeg skriver lige til dig på siden
jan 2012
Blogger
Følger: 113 Følgere: 150 Heste: 13 Emner: 520 Svar: 2.168
Skriv hvis du vil vide mere
- Natasha L
jan 2012
Så arbejdet vil kun bestå i at passe mine EH'er, så snart de er klar til bedækning tager jeg over (der bliver lavet yderligere aftale omkring det), når de er bedækket vil de skulle passes igen.
Søger fast stabil passer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside