{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Vil ikke med ind {{forumTopicSubject}}

Min hest vil ikke med ind fra folden, og løber bare rundt.
er der nogle der har nogle gode idéer til hvad man kan gøre, har gullerødder osv. med ud til hende, dem kan hun lige tage en bid af, men løber igen med det samme..
evt. nogle bøger hvor man kan lære en masse om sådan noget? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke med ind
  • #1   15. aug 2013 Kommer du kun ud på folden til hende, når hun skal ind, eller skal rides? For det kan være derfor. Så kan hun forbinde det at skulle ind med arbejde, og vil derfor ikke med smiley

• #3   16. aug 2013 hmm det er fordi jeg ikke virker som lederen mener en horse man ship dame.. så ville gerne læse nogetm om sådan noget .. i en god bog om det?

• #4   17. aug 2013 Havde en pony i ridning der gjorde præcis det samme, også selvom det pis regnede og den var alene på folden. Jeg endte med at samle en masse halmsnore til en lang snor og så binde den ene ende i en hegnpæl og gå lige så stille rundt om den og hegne den inde. Og nej det er absolut ikke forsvarligt, det ved jeg godt!!
    Den fik selvfølgelig en masse godbidder når jeg kunne gå hen til den, og gjorde også det samme som Therese skriver, hvilket også virkede rigtig godt smiley

• #5   17. aug 2013 hun vil gerne med ind når hun er alene smiley

• #6   17. aug 2013 det der med at fodre den for at fange den er en aalt for dårlig skik efter min mening. jeg gør det, at ligeså snart den render væk, jager jeg med den, og jeg bliver bare ved og ved indtil den ligesom selv holder, så får den lige en ekstra gang, så det får den virkning, at den gør det for at drille dig, men det bliver vendt til, at du gør det for at 'drille' den, så den mister lysten til det, når den ikke har magten over det længere smiley

Kommentér på:
Vil ikke med ind

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce