{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Pony søger part! :) {{forumTopicSubject}}

DET ER EN LEG!
Glemte at skrive (leg) efter overskriften.

Hej alle sammen.
Da jeg ikke fandt en part i sidste annonce vil jeg nu oprette en ny.

Lidt om ponyen;
Navn: Silver
Alder: 7 år
Højde: 135
Niveau spring: I højdespring har han været oppe på en meter og springer uden problemer baner på 50-70 cm smiley
Niveau dressur: Kan øvelser til en LB. Har dog kun gået LD2'er og LC1-2'ere smiley
Ekstra info: Silver er avlet hos mig, og jeg har selv stået for tilridning og indspringning af ham. Han er meget frisk og til tider en smule utilregnelig og frisk. Kræver derfor en okay rutineret rytter.

Krav til part:
Alder: Helst 12 år og opefter. Men det kan vi snakke om :). Er en yngre rytter rutineret nok kan han/hun sagtens få part på ham :).
Færdigheder: Du skal være vant til lidt utilregnelige og friske ponyer. Da Silver rides delvist med bid og delvist uden skal du helst være kendt inden for begge dele. Er du ikke det giver jeg gerne undervisning gratis. Du skal være villig til at jordtræne lidt og lave lidt tricks med ham. Jeg forventer at du hjælper lidt til i stalden osv. Du SKAL holde aftaler.

Prisen kan vi snakke om, men er der tale om den helt rigtige rytter vil arten være gratis :). I er self velkomne til at komme og prøve ham.

Billeder;
http://www.hestegalleri.dk/album/storbilledevisning/418708-hestene_fra_aeble_gaarden#/1
http://www.hestegalleri.dk/album/storbilledevisning/418708-hestene_fra_aeble_gaarden#/29

Ps: Jeg søger ikke en rytter der kan det hele, som er storsnudet osv. Jeg søger en rytter som er nede på jorden og som ønsker at lære.
Så skriv hvis du/dit barn er intra i parten smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony søger part! :)
Kommentér på:
Pony søger part! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce