{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning til LA
  • #2   3. aug 2013 Problemet er, at der hvor jeg bor, er det ekstremt svært at sammensætte en 40 km rute smiley

• #3   3. aug 2013 Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål, følger lige lidt med.
    Men hvis du ikke rigtig kan sammensætter en 40 km rute, hvad så med at køre hesten ud i en skov eller et andet sted, hvor du kan. Som du ville gøre på stævnedagen smiley

• #4   3. aug 2013 Vi har pt ingen bil der kan trække trailer, så vi skulle låne til det smiley
    Der var en mand der mente han skulle parkere sin Golf oppe bag i vores hestetrailer, og det holdte bilen desværre ikke til smiley

• #7   3. aug 2013 Jeg vil da helt klart se om ponyen vil finde sig i at blive snydt og ikke skulle have fri når hun mener hun skal smiley

Men, det kan jeg faktisk godt følge dig i! Det må give mere at gå 40 km 2-3 gange i ugen end 25.. smiley

• #9   4. aug 2013 En enkelt eller to måske! smiley

• #10   4. aug 2013 Har Ikke redet La eller mere end LC
    Men har dog taget et kursus i det en gang
    Der sagde de Det samme antal km om ugen som til stævner
    Gerne en time drecur om ugen ved højer klasser end LB.
    Jeg ville nu nok tage en tur på de 20- 25 km hjemme og når du kommer hjem fra den tur give den en spise pause hjemme også afsted igen på evt en mindre tur.
    Lige som du skal til stævner de sidste 2 uger inden stævne start
    Men jeg ville også give den et fridag efter sådan en tur
    Jeg skriver kun,Uden du syns jeg skal spille klog
    Man kan vel også over træne??
    VH
    Annette

Mette: altid kloge svar

• #11   4. aug 2013 Annette:
    Jeg er altid glad for hjælp! smiley
    Især på områder hvor jeg selv er på bar bund!
    VH
    Lena

• #12   4. aug 2013 nu har jeg ikke trænet til distance men til væddeløb men okay der skal grundtræningen os være total i top og os udholdenheden smiley men der træner man os kun hver anden tredje dag smiley så det ville jeg os råde dig til smiley

• #13   6. aug 2013 Jeg synes også at to gange 40 km. Er meget om ugen.

Når jeg starter 60 km. Går mine heste 1 x dressur eller lang skridttur. En x 15 km. Med lidt bakker. 1 x 20 km/25 km. Det veksler lidt. Og 1 x svømning. Ikke engang da min hest gik 80 km. Til stævner, gik han 40 km. Til træning.

Jeg tror det længste at jeg har redet på en træningstur til La er 30 km. Og det var kun fordi jeg for vild i skoven smiley
    Når først stævnesæsonen er i gang rides de ikke så meget fordi stævnerne er med til at holde dem i gang.

• #15   8. aug 2013 Dorthe: Tak for hjælp!
    Jeg ville skam ønske at jeg kunne træne lidt dressur en gang imellem, men lige nu er det desværre ikke en mulighed.... Jeg mangler stadig at få hende overbevist om at hverken ridebane eller ridehal er farlige - en overbevisning hun desværre fik da hun var det forkerte sted i tilridning. Men jeg håber det kan bidrage til træningen til næste sæson!

Mette: Hehe, nej, det var mere om hun ville finde sig i at skulle gå endnu 20 km, når hun nu havde set sig hø i øjnene smiley
    Hun klager skam ikke over at have fri!

- Men vi har lavet lidt ændringer i vores træning, og håber da på at det hjælper!
    Tusind tak for jeres hjælp! smiley

Kommentér på:
Træning til LA

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce