{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Iiih hvor er jeg stolt! {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe!

Okay, det her er et ret.. Latterligt emne for nogen måske, men jeg er utrolig stolt af mig selv!

Jeg har ALDRIG været det store motionsmenneske. Jeg vil langt hellere sidde i sofaen med en god film og æde mig fed i chips og sodavand. Men, det ved jeg jo godt at den går ikke. Jeg har en lille pony på 134cm som gerne skulle kunne holde til at jeg rider på hende! Så, nu er jeg begyndt at sige fra og motionere. Vejer i forvejen omkring de 60-65kg (vægten er aldrig præcis, men ligger altid mellem de 60-65 når jeg står på den), og det er ikke en dårlig vægt jo.
Men, i dag har jeg været ude og løbe rigtigt for første gang i flere år. Altså en rigtig løbetur. Jeg havde kun 2 pauser, på ca. 3 minutter hver, havde regnet med at bruge meget mere. Men jeg klarede den, og er mega stolt! Nu tror jeg så også bare jeg skal dø haha, for mine lægge skriger og min røv + ryg er solbrændt xD. Men hold op det var fedt! Kan stadig ikke lide at løbe (er mere et cykelmenneske), men det var faktisk fedt! smiley

Så nu begynder det at ligne noget. Cykler i forvejen ca. 5 gange om ugen, hvor det er mellem 5-20km jeg cykler hver gang. Så rider jeg, og så regner jeg med at løbe 1-2 gange om ugen. Det er faktisk skønt at dyrke motion har jeg lige fundet ud af!xD
Og så er jeg begyndt at kunne sige fra over for alt det søde. Det jeg også ret stolt over smiley

Er der noget I er stolte over?:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iiih hvor er jeg stolt!
Kommentér på:
Iiih hvor er jeg stolt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce