{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

esbens mor er bekymret.... {{forumTopicSubject}}

Nå altså jeg vil bare gerne lufte lidt bekymring her inde... Håber det er ok... smiley

Jeg har jo den herlige belgier dreng der blev 17 år i maj...

Han er blevet slem at holde huld på! Dyrelægen har tjekket tænder og der skulle ikke være noget, han er holdt med orme kur osv... Og hmm han har været svær de sidste par år! Men de taber sig jo på en uge... Og bruger et halvt år på at blive pæne igen...

Hmm han har ændret sig nu, altså ikke sådan 180grader.... Men han er bare ikke helt sig selv syns jeg, har prøvet at undskylde det med varmen men hmm det startede inden varmen blev slem så... Han er blevet meget mere voldsom! Sådan i daglig håndtering... Og han virker lisom bare en lille smule trist... Nogle gange lægger han bare hovedet ind til mig og lisom bare er... Altså kender i det ... Det er ikke fordi jeg kan sætte finger på noget bestemt jeg syns er meget galt... Det er mere en fornemmelse af at han ikke er på toppen mere...
Hmm what to do....

Ud over det har vi haft et styrt i sidste måned tror jeg det var... Han faldt over sine egne ben... Og slog hovedet i jorden... Hmm. Han har ikke synlige men andet end lidt hud afskrabninger i panden..

Så ja.. Esbens mor er lidt bekymret....!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  esbens mor er bekymret....
Kommentér på:
esbens mor er bekymret....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce