{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Tristans tilridning - Josie Quintrell {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer.
Jeg ved godt at jeg måske laver rimlig mange opdateringer med min hests tilridning. men det er simpelthen fordi at det er en KÆMPE sejer for mig.

Tristan har været fuldkommen ustyrlig, og måden har løste problemer på var 1. at skride a helveds til når man gik med ham, eller at forvolde skade på mig, alt fra stjlen, sparken kastende med hovedet you name it.

Tristan har haft sat nogle uheldige fluetegn ved nogle endnu mere uheldig adfærdsmønstre. hvilket jeg har kæmpet utrolig meget med at få på rette spor igen.

han har været den hest, hvis han ville have det græs på den anden side af hegnet, jamen så tog han det.
Der har selvfølgelig også været mange opture, men det ville være at lyve hvis jeg sagde at det ikke har været hårdt.

Jeg fik konsanteret fra personer som har spicale i at løse sådanne problemer med heste at, min hest ville ikke blive en ridehest, og at man ikke kunne rette op på hans adfærd - "sådan var han bare"

Men jeg elsker jo det bette pjok, så vi blev ved med at prøve og nu efter 4 års alene kamp er han blevet fantastisk og vi bliver ved med at kæmpe:')

SÅ det jeg gerne vil sige til jer, er at i aldrig skal give op, hvis i virkelig vil det, så skal det nok lykkes!

http://www.youtube.com/watch?v=PQeExWW5Sb0&feature=youtu.be

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tristans tilridning - Josie Quintrell
Kommentér på:
Tristans tilridning - Josie Quintrell

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce