{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huskeliste :-)
  • #1   27. jun 2013 Showshine, børster, hovrenser, vaseline ( vaseline bruger jeg rundt om øjene og mulen) og lidt i bunden af manen, så den puffer lidt . smiley .. hvidt eller sort hovedtøj ( uden næserem) og bid. Jeg brugte et hingstebid, som var en hel stang, og et trækketorv.. med kæde ..
    Kig denne igennem http://www.friesernord.dk/kb-og-salg1
    Den er god smiley
    For guds skyld, ikke løb selv med din frieser.. Få en rigtig løber på! , det koster ikke så meget, og det er det værd. det gør du på dagen..
    Men ellers kan du altid spørge rundt, der er mange stutteri ejere der er med, og privat ejere der er med, som har prøvet det før. og de vil med glæde hjælpe ! smiley og til hovene, de må gerne males ind i sort olie eller spray. Det kan du købe i en hestebutik. Nogen har det. Håber at det hjalp smiley

• #2   27. jun 2013 Hej Sidsel.
    Mange tak, du kan tro jeg kan bruge det til noget smiley
    Har også valgt at betale til en løber, for kan slet ikke følge med selv hi hi smiley

Har læst omkring det med et hingstebid, og vil gerne vide noget mere om at bruge sådan et, frem for et alm bid? smiley

• #3   27. jun 2013 Hejsa

Hingstebid - går ud fra vi taler om stangbiddet og ikke ringbiddet? Det er skarpere end et trensebid - gangske enkelt. Så har du en hest der gerne vil tage selv er det en god ide, da du sandsynligvis vil opleve at du har en HELT anden hest til kåringen end hjemme. Og for de få min. tager de ikke skade frem for man kommer til at hænge efter dem. Skal du til kåring vest??? Skulle du have brug for nogen lige kommer og kigger og hjælper/rådgiver dig, så hiv endelig fat i os - det er os i de orange T-shirts dernede smiley

Mvh
    Kira - Frieser Nord

• #4   28. jun 2013 Hej Kira.

Ja jeg skal have min med til vest smiley
    Og mange tak, dejlig at vide smiley

Det var også et stangbid jeg mente, og mange tak. Tror jeg går ud og køber et, så har jeg det med.

Karina og Horst smiley

Kommentér på:
Huskeliste :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce