1.022 visninger
|
Oprettet:
Huskeliste :-) {{forumTopicSubject}}
Da jeg for første gang skal til kåring med min frieser, vil jeg høre om hvad jeg skal have med!?
Og hvad bruger i til hovene?
Håber i kan hjælpe mig, så jeg husker det hele
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 445
Kig denne igennem http://www.friesernord.dk/kb-og-salg1
Den er god
For guds skyld, ikke løb selv med din frieser.. Få en rigtig løber på! , det koster ikke så meget, og det er det værd. det gør du på dagen..
Men ellers kan du altid spørge rundt, der er mange stutteri ejere der er med, og privat ejere der er med, som har prøvet det før. og de vil med glæde hjælpe ! og til hovene, de må gerne males ind i sort olie eller spray. Det kan du købe i en hestebutik. Nogen har det. Håber at det hjalp
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 18 Svar: 233
Mange tak, du kan tro jeg kan bruge det til noget
Har også valgt at betale til en løber, for kan slet ikke følge med selv hi hi
Har læst omkring det med et hingstebid, og vil gerne vide noget mere om at bruge sådan et, frem for et alm bid?
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 67 Svar: 145
Hingstebid - går ud fra vi taler om stangbiddet og ikke ringbiddet? Det er skarpere end et trensebid - gangske enkelt. Så har du en hest der gerne vil tage selv er det en god ide, da du sandsynligvis vil opleve at du har en HELT anden hest til kåringen end hjemme. Og for de få min. tager de ikke skade frem for man kommer til at hænge efter dem. Skal du til kåring vest??? Skulle du have brug for nogen lige kommer og kigger og hjælper/rådgiver dig, så hiv endelig fat i os - det er os i de orange T-shirts dernede
Mvh
Kira - Frieser Nord
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 18 Svar: 233
Ja jeg skal have min med til vest
Og mange tak, dejlig at vide
Det var også et stangbid jeg mente, og mange tak. Tror jeg går ud og køber et, så har jeg det med.
Karina og Horst
Huskeliste :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside