At promovere Fell ponyen? {{forumTopicSubject}}
I går havde jeg fornøjelsen af at være med, da Dansk Fell Pony Forening deltog i det store hesteshow ved Hjørring Dyrskue... og da jeg lyttede til, hvordan speakeren kæmpede for at får styr på sine facts, slog det mig, hvor ærgerligt det faktisk er, at vores pragtfulde ponyrace ikke er mere kendt end som så... Det er faktisk de få, som rigtigt ved, hvad en Fell pony er, og hvor er det en skam! Det er jo - set med mine øjne - nærmest den ideelle familiepony: Lille, rolig og venlig nok til, at børn kan håndtere den, men samtidig stærk nok til også at bære en mindre voksen.
Jeg har kun været Fell pony ejer i knapt 3 måneder, og jeg er allerede fuldstændig hooked. Jack er noget af det bedste, som nogensinde er sket for mig.
Så min pointe er egentlig, at det kunne være dejligt, hvis vi kunne promovere disse pragtfulde ponyer endnu mere, end vi gør i dag. Og derfor tænkte jeg, at det kunne være sjovt med en lille "brainstorm" omkring, hvordan vi kunne gøre dette...
Så jeg håber, at I har lyst til at dele jeres tanker?
Jeg skal også nok komme med mine... men vil gerne give lidt plads til jer først.
jun 2009
Følger: 21 Følgere: 22 Svar: 2
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 32
Ideen er rigtig go. Og jeg krummede også tær da speakeren først udtalte fell med J midt i det hele, men han fik da heldigvis rettet dette...
Og efter showet i fredags, er der bestemt flere der nu ved hvad en fell er...
Og tvillingerne fik bestemt en del opmærksomhed efter showet, jeg kunne næste ikke komme til at trække ud med dem
Men vi skal bestem have gjort mere for at få folks øjne mere op for denne skønne race, og vi i bestyrelsen tager gerne imod forslag til dette emne..
Dorthe
At promovere Fell ponyen?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside