Igang igen - se her! {{forumTopicSubject}}
Jeg har været elevtid med at spille howrse. Og har da jeg startede lagt rigtig meget tid, og ikke mindst mange penge.
Jeg lagde faktisk på 3 plads på den generelle rangliste
Havde en fantastisk avl, lå i top 10 med den.
Og mit ridecenter, var også blandt de bedste.
Men jeg fik kæreste, lejlighed, og så meget andet, og var derfor ikke så aktiv på spillet. Hvilket resulterede i, at jeg nu har mistet alt jeg byggede op dengang. Men nu, er jeg på banen igen!
Har valgt at starte forfra med avlen, og også ridecenteret.
Søger derfor avlspartnere, som kunne have lyst til at avle med mig.
Pt. Vil jeg gerne avle i fjordheste, da det er dem, der eftersigene er længst bagud i udviklingen af gp, osv. Så har du lyst???
Havde over 100 bokse på mit ridecenter dengang, stod tilbage med 56 igår, og købte ind, så nu er der 76 stk.
Så mangler opstaldede på mit center.
Ja, vi går sommer ferien i møde, og vi skal vel allesammen på noget ferie, så vi ikke har mulighed for at passe vores spil, søger derfor en loyal person, der kunne tænke sig at hjælpe mig med mit, når jeg skal, eller hvis jeg skal på ferie.
Desuden søger jeg ting fra det sorte marked, til equus, eller heste, bytter også gerne med mit rideudstyr jeg har tilsalg herinde(rigtigt udstyr), har valgt at jeg ikke skal bruge hele min su på pas, osv, så tror det er sådan jeg vil gøre.
Nå, hvad siger du, vil du hjælpe mig igang igen??
apr 2008
Følger: 244 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
Igang igen - se her!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside