{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

slået rekord {{forumTopicSubject}}

så gjorde jeg det igen, løb 12, 46 km, dog kun et par 100 meter end sidst:) men rekorden er stadig slået.

Har ellers fået konsterneret pollen allergi, så mine øjne kløer og er sygt drænet for energi, og står og skal til eksamen på mandag, så hjælper en løbe tur altid:) min næste mål er 15 km, så er der ikke langt til de 21 km, et halv marathon:)

hvordan går det med jeres træning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slået rekord
  • #1   14. jun 2013 wow flot! smiley
    min løbetræning er vist blevet glemt lidt smiley

• #2   14. jun 2013 Jeg har kun trænet i 2.5 måneder - fra slet ikke at have dyrket andet motion end at ride, de sidste mange år. Jeg er kun nået op på 8.5 km, og træner også imod de 21 km. Nu hvor jeg har tabt mig 11.5 kg, er det også blevet nemmere smiley så slæber man ikke længere rundt på en masse ekstra last.

Men sikke flotte resultater du har fået dig! Hvilket program løber du efter?

• #3   14. jun 2013 simone:
    det flot du har tabt dig så meget:) og herligt du er begyndt at dyrke motion igen:)
    8, 5 km er også en god distance:) det er også ca. det jeg løber når jeg træner normalt:)

Jeg løber faktisk ikke efter et program, træner bare efter hvad min krop kan holde til, men skal igang med noget interval træning:) har nemlig også et mål om at kunne løbe 5 km. på de 15-20 min:)
    plejer at træne interval en gang om ugen, så distance, hvor jeg løber langt og langsomt, også noget bakke træning eller bare en stille og rolig tur:) så træner ca. 2-3 gange om ugen, op til løb træner jeg ca. 4 gange om ugen.vil gerne snart starte til et:)

løber du efter program?

• #4   14. jun 2013 Flot! smiley

Kommentér på:
slået rekord

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce