{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

ENDELIG! {{forumTopicSubject}}

ja jeg har i 3 år redet, frem frem frem for løse tøjler men jeg har haft en hest der var stjernekigger.. det tog mig et år for at finde ud af at hesten ikke havde plads til bid, (dårlig dyrlæge).. men uanset hvad jeg gjorde var der ingen resultater.. jeg har longeret ham i langsom tempo og i hurtigt tempo og i mellem tempo = ingen resultater.. jeg har gjort ting der er i mod den måde jeg mener at heste skal rides på = negative resultater.. andre har redet ham = ingen resultater, vi har lavet bom arbejde, sprunget, redet western, lært at sænke hovedet på komando men ligemeget hjalp det.. men igår prøvede jeg det aller sidste jeg kunne finde på, (og nu får jeg hug) nemlig en glide tøjle... og ved i hvad han slog et enkelt slag med hovedet, for at se hvad der skete, og 1,2,3 så gik han afslappet i overlinjen og brugte mavemusklerne, jeg havde ikke engang fat i den, holdte den i en enkelt finger og halsen blev sænket, og han gik afslappet.. red ham dog kun sådanne i 5-10 minutter også blev den pillet af så han kunne slappe af i musklerne igen, for han var godt nok træt smiley regner ikke med at skulle bruge den meget, men næste gang bliver den brugt i traven, da det er der vi har flest problemer.. jeg vil ikke trække næsen ind, men vil have at han slapper af i halsen og sænker den..

og ja jeg ved at mange er uenige, men han er den eneste krikke jeg bare ikke har kunne få sig selv til at bruge sig rigtig under træning smiley lille solstråle historie fra mig

p.s den blev brugt i den bidløse trense smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG!
Kommentér på:
ENDELIG!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce