{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Så kom jeg endelig op! {{forumTopicSubject}}

Et lille glædelsesindlæg herfra smiley
I dag var jeg nemlig oppe på min skønne hest (lige knap 3 år)! I silende regn tog jeg nemlig lige og svingede mig op på hende. Det var virkelig en vidunderlig følelse - også selvom det kun varede i et lille minut. Kan ikke få smilet af læberne smiley
Hun tog alt med ophøjet ro og vippede ikke engang med ørerene. Man skulle tro, hun ikke havde lavet andet hele sit liv.
Glæder mig sådan til, vi skal ordentligt i gang! Dog kommer der lige til at gå noget tid, før man kan kalde det decideret ridning. Det kan jo godt være, man ser voksen ud udenpå, men det betyder bestemt ikke, man er det indeni! Hæh smiley
http://tinypic.com/r/aw6oba/5
Jeg undskylder mange gange for den manglende ridehjelm! Jeg ved det er uforsvarligt - også selvom hesten var den sødeste i verden. Det kommer ikke til at ske igen og gider ikke høre jeres kloge ord herom. Hvorfor jeg viser jer billedet? Fordi jeg synes I skal have lov til at se en stolt hesteejer på sin unge hest smiley

Er der andre, som er i gang med at ryttertilvænne/tilride sine unge heste? Vis gerne billeder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom jeg endelig op!
  • #1   26. maj 2013 Stort stort tillykke..! Er selv den stolte ejer af en dame, som lige er fyldt 3år her i maj.. Har været oppe og sidde på hende tre gange nu, hvor de to gange er uden nogen hjælper, så kan helt sikkert nikke genkendende til din glæde.! Har desværre ikke et billede fra jorden af, men tog et billede oppe fra ryggen af hende..:)
    Endnu engang tillykke..:D


    profilbillede
  • #2   27. maj 2013 Tillykke smiley Næste år er det min tur smiley

  • #3   27. maj 2013 Carina T: Tillykke med det til dig også! Det er simpelthen den bedste følelse at sidde deroppe for første gang. Puuha, glæder mig til næste gang smiley

    Maamke: Du har noget at glæde dig til, kan jeg så fortælle!


  • #4   27. maj 2013 Åååh hvor er det dejligt at høre jeres andres glædes historier om at komme op på ryggen af jeres firbenede venner smiley
    Hehe det med ridehjelm, tror jeg sgu der er mange der glemmer første gang, fordi det måske ikke er så planlagt at hoppe op...men hvis tiden bare er til det, og det lige melder sig, hvem har så tid til at finde ridehjelmen frem? haha...ej man skal selvfølgelig ikke forsvare at ride uden...men altså..

    Dejlige billeder I har lagt ind!

    Jeg glæder mig til jeg skal, inde for det næste ½-1 år smiley


  • #5   27. maj 2013 Jep jep smiley er lige gået igang med nummer 2 idag(Fernando)...

    Patience har nu haft rytter på en 6-7 gange og vi traver nu lidt med sadel på(starter altid uden for at slippe for voldsomme mavepustere hvis de hopper)

    Her er et billede af min pige og jeg taget for 4 dage siden smiley


    profilbillede
  • #6   29. maj 2013 *Anna og guldklumpen Dino* ': Det var så skønt! Og nej, det var bestemt ikke planlagt, at jeg skulle op. Jeg havde longeret den lille lidt og ville derefter træne lidt indparkering med det - hun gjorde det bare SÅ fint, og så kunne jeg altså ikke dy mig :')

    ¤ Stald Esmann ¤: Ej hvor dejligt! Og sikke et skønt billede smiley


  • #7   29. maj 2013 Hov glemte jo helt at smide et billede af Fernando smiley Her er han forleden. Allerførste gang med udstyr og første gang i longe

    profilbillede
  • #8   29. maj 2013 Stald Esmann: Det ser han da ud til at tage i stiv arm! Og hvor er han dog bare en lækker lille en smiley

  • #9   29. maj 2013 Ja det er helt ekstremt smiley Han var faktisk helt rå da jeg hentede ham den 3 maj...

    Han bliver til salg inden for den nærmeste fremtid hvis du kender nogle der mangler en MEGA cool dreng hihi


Kommentér på:
Så kom jeg endelig op!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce