Tattoos der minder jer om andre {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe tænkt at jeg gerne ville have to roser for min mormor og morfar. Min morfar er død, men min mormor lever stadig. Det er lidt en tribute til dem
Nu hvor min farmor og farfar også er gået bort, så har jeg tænkt på at få hendes yndlingsblomst/en flot blomst de har/havde i haven og få den til ære for dem
Er der nogen af jer som har tattoos for mistede familiemedlemmer? Nogle der har ideer eller kan vise billeder med lignende mening bag? Jeg synes det er så sødt at få et eller andet for nogen man elsker
Jeg har også tænkt mig at få min hunds poteaftryk et eller andet sted
Så vis billeder og skriv jeres ideer! Det kunne være fint
jul 2012
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 184
Jeg fik sidste år lavet en, til ære for min nu afdøde hest. Den betyder ufattelig meget for mig!
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Og det er en smuk tekst :') Det er rart at have noget på sig, som minder en om alle de gode minder og ting man har oplevet
jul 2012
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 184
Den tatovering jeg skal have lavet til minde om min far, er en form for gryphon, med udstrakte vinger. Den skal sidde på maven, under navlen. Grunden til motivet er at ørne og store kattedyr var noget der interesserede ham, og jeg derfor selv syntes at de er utrolig smukke. Har valgt at den skal laves på maven, da det er en tatovering der kræver lidt plads, og vil gerne have den foran på kroppen, så jeg altid kan kigge på den. Udover det, er det et sted jeg altid kan dække helt til, så den ikke kan ses.
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
da jeg i oktober blev 18 fik jeg et håndskrevet kort fra dem, i dette skrev de selvfølgelig under med 'elsler dig - mor og far' og dette skal jeg have tatoveret i deres håndskrift De ved intet, så glæder mig til at vise den når jeg får den lavet :b
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1053 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.955
mar 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 733
også har jeg mig og ham også som tændstiksmænd på røven,
Alle mine tusser kan ses i mit album hvis det er
Tattoos der minder jer om andre
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside