{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.920 visninger | Oprettet:

Tattoos der minder jer om andre {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe tænkt at jeg gerne ville have to roser for min mormor og morfar. Min morfar er død, men min mormor lever stadig. Det er lidt en tribute til dem smiley
Nu hvor min farmor og farfar også er gået bort, så har jeg tænkt på at få hendes yndlingsblomst/en flot blomst de har/havde i haven og få den til ære for dem smiley

Er der nogen af jer som har tattoos for mistede familiemedlemmer? Nogle der har ideer eller kan vise billeder med lignende mening bag? Jeg synes det er så sødt at få et eller andet for nogen man elsker smiley

Jeg har også tænkt mig at få min hunds poteaftryk et eller andet sted smiley

Så vis billeder og skriv jeres ideer! Det kunne være fint smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoos der minder jer om andre
  • #1   2. maj 2013 Jeg skal have lavet en nu her, til minde om min far.

Jeg fik sidste år lavet en, til ære for min nu afdøde hest. Den betyder ufattelig meget for mig! smiley

profilbillede
  • #2   2. maj 2013 Hvilket motiv har du valgt til at minde din far? smiley

Og det er en smuk tekst :') Det er rart at have noget på sig, som minder en om alle de gode minder og ting man har oplevet smiley

• #3   2. maj 2013 Jeg er ihvertfald så glad for min tatovering. Min hest betød alting for mig, og da han fik konstateret astma valgte jeg at få den, da jeg følte at vores dage sammen ikke ville vare ret længe. Et år senere blev han aflivet - godt nok pga. noget andet. Men hovedsagen er at jeg har et minde fra ham, et minde som jeg altid vil have.

Den tatovering jeg skal have lavet til minde om min far, er en form for gryphon, med udstrakte vinger. Den skal sidde på maven, under navlen. Grunden til motivet er at ørne og store kattedyr var noget der interesserede ham, og jeg derfor selv syntes at de er utrolig smukke. Har valgt at den skal laves på maven, da det er en tatovering der kræver lidt plads, og vil gerne have den foran på kroppen, så jeg altid kan kigge på den. Udover det, er det et sted jeg altid kan dække helt til, så den ikke kan ses.

• #4   2. maj 2013 Jeg skal have lavet en tattoo til ære for mine forældre - ikke fordi at de er gået bort endnu, men fordi de simpelthen betyder alverdenene for mig! (:

da jeg i oktober blev 18 fik jeg et håndskrevet kort fra dem, i dette skrev de selvfølgelig under med 'elsler dig - mor og far' og dette skal jeg have tatoveret i deres håndskrift smiley De ved intet, så glæder mig til at vise den når jeg får den lavet :b

• #5   2. maj 2013 Jeg har tre stjerner i nakken med lidt pynt ved siden af. De står for mine forældre og min søster, så jeg har et evigt minde om dem, hvis noget skulle ske smiley

• #6   2. maj 2013 det er nok ikke helt det samme, men mig og min veninde skal have lavet en tattoo sammen.. ikke sådan fordi det er "os", men fordi vi gerne for altid vil huske på den bedste tid i vores liv, som er nu, og som er os to sammen. vi har det så lækkert sammen, og det vil vi gerne forevige!

• #7   3. maj 2013 Jeg har VA stående i nakken for mig og min lillebror (Victoria og Andreas)
    også har jeg mig og ham også som tændstiksmænd på røven, smiley
    Alle mine tusser kan ses i mit album hvis det er smiley

Kommentér på:
Tattoos der minder jer om andre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce