2.127 visninger
|
Oprettet:
- Mailen <3 Sælli & Matti <3 -
3. aug 2007 Følger: 59 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 768
3. aug 2007 Følger: 59 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 768
Dressursadel til Welsh Cob {{forumTopicSubject}}
Jeg vil høre hvilken sadel i har til jeres Welsh Cob.
Jeg har haft sadelmager ude og fået afvide at det er 2 sadler der passer ham.
Jeremy Rudge Fusion bomstr x-wide og Santa Cruz Octavia bomstr x-wide.
Så skriv gerne mærke, model og bomstr
maj 2005
Følger: 181 Følgere: 122 Heste: 52 Emner: 26 Svar: 143
Har også brugt en Windsor Greenline, nu bruger jeg en Wintec Pro dressur da jeg har flere heste så kan jeg skifte bom vidde efter behov
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Jeg har nu købt mig en Gammel bates Caprilli(uden cair og cop jern) Str breed bom som passer perfekt til min lille pony..
En wintec isabell wert sadel passede ikk min pony (i cobjern ja (str hvid) men da der er cair i så er der bagvægt i og kan derfor ikk stoppes om af en sadelmager. Så det var noget lort til min cob. Så cair for mig er noget lort desværre.. Har haft en winteck pro uden cair som også lå fint på hende.
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Svar: 7
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 768
Wintec er slet ikke en mulighed for min. Det hvide copjern er slet ikke bredt nok. Har prøvet 3-4 forskellige wintec sadler og de lå alle rigtig rigtig dårlig. Og siden det er med luft er de svær at tilpasse.
Jeg kender ikke Tophorse Revolution sadelen. Søgte på Google og kunde kun finde brugte sadler og ud fra billederne ligner det en sadel med ikke særlig meget støtte.
Havde en Windsor Elite fit 4, (minder meget om greenline) på et tidspunkt men den var for smal. Havde håbet jeg kunde få den i fit 5 men da bommen i Windsor er kurvet så det dur ikke da min cob har lige ryg.
Prøvede en Silhouette idag men det var kun en fit 3 så den for smal. Men prøve red den og var ikke helt vild med sæde. For fladt sæde og ingen knæstøtte.
Kender ikke Equipe Rose men ud fra billede ser den meget interessant ud. Og du har faktisk lige i den størrelse jeg skal bruge både i sæde og bom. Hvor har du fået fat i den? Kunde ikke finde meget om den på Google. Lidt fra Sverige og ellers fra uk.
sep 2009
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 768
sep 2009
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Svar: 7
Dressursadel til Welsh Cob
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside