- ALT mellem himmel og jord!

- ALT mellem himmel og jord!

Medlemmer: 1.726
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Navn på udstyr - Hvilket? Navn på udstyr - Hvilket?

Jep, når Carlos og jeg engang skal ud og starte stævne synes jeg det ville se fedt ud at have et navn/logo på mit udstyr, jakker osv.

Jeg har brugt Aakjær, som er mit mellemnavn, i mange forskellige sammenhæng, men nu hvor jeg er begyndt at ride på Carlos som står på en privat-ejet gård og jeg rider sammen med en anden pige som også har sin pony der, har jeg overvejet om der måske skulle stå Larsminde, som er gårdens navn, istedet? smiley

Altså, foreksempel skulle der på min ridejakke (ikke stævnejakken) så stå: Stald Larsminde smiley Det smarte ved dette er jo så, at så kan Ida (pigen) og jeg have det samme stående på vores jakker smiley

Hvad siger i? Aakjær? Larsminde? Eller noget helt tredje? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navn på udstyr - Hvilket?
  • #1   6. mar 2013 Synes helt klart du skal vælge dit eget navn, for hvis du nu en dag ikke står i den samme stald mere, så har du brugt mange penge på at få broderet staldens navn smiley

• #2   6. mar 2013 Jeg synes det ser flot ud, når man har ens stald eller klub's navn stående på en jakke, men er enig med Sofie i, at det er øv at have brugt mange penge på at få broderet staldens navn, hvis man ikke står der mere... Så jeg ville vælge mit navn smiley

• #3   6. mar 2013 Jeg har haft to ponyer hvor jeg, til dem begge, har købt et stald tæppe med deres navn på, dem kan jeg jo ikke bruge mere så jeg ville skrive hele dit navn, det har jeg på mit

Kommentér på:
Navn på udstyr - Hvilket?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce