Part {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
da jeg har fået en halvpart på min hest. har jeg overvejet at stoppe hende, da hun kræver meget mere træning end jeg forventede.
da min pony har låsninger i ryggen og derfor ikke må rides så meget fatter hun det ikke, selvom jeg har givet hende en smørre om hvorfor og sådan.
jeg er meget pylret med min lille pony så vil derfor det bedste for hende. hvad syntes i?
Det skal lige siges at min pony er meget sart og det her skete den dag jeg fandt ud af at hun havde låsninger i hendes ryg.
Parten(emma) skulle til og trave, men laika ville ikke, hun prøvede og prøvede og jeg vil ikke give hende en pisk med da laika ellers fræser rundt som en skoldet skid hvis man bruger pisk.
nå men hun prøvede og prøvede, så sagde jeg at jeg lige ville se hvad der var galt, jeg nåede lige op i sadlen også skal jeg lige love for at hun gerne ville fremad.
jeg syntes det var underligt, men jeg steg ned igen og emma kom op på laika igen.
hun ville stadig ikke trave, og hun prøvede alt
jeg sagde at nu tog jeg lige laika i noget tid, for at se om det kunne være emma der gjorde noget forkert?
jeg steg op i bøjlen og fik hende til at gå pænt til biddet samlet og i et godt tempo.
der var intet galt og jeg tænkte hva fanden sker der pony??
er det kun mig der syntes det er sært?
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 12 Emner: 642 Svar: 5.693
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
aug 2010
Følger: 85 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 51 Svar: 157
Men har også overvejet at stoppe hende snart. For min pony er ved at være godt træt af hende hvad jeg har forstået på hende og andre. Da når jun rider smider laika med hovedet og hiver i biddet.
Men jeg tror det er fordi at laika ikke er blevet reddet af mig i snart 3 uger da jeg er i Thailand.
Fordi nogle gange lader jeg hende galopere O skoven indtil hun ikke kan mere.
aug 2010
Følger: 85 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 51 Svar: 157
Det sætter jeg pris på!!
Part
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside