{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akademisk underviser Fyn
  • #1   19. feb 2013
    Ledte selv, men der er ikke særligt mange, jeg fandt så en privat der gerne ville undervise i det grundlæggende fra jorden og som ikke er nær så dyrt som fx. Maja.

Men Heike er vel egentligt heller ikke helt akademisk, men lidt sin egen? Den teoritorsdag jeg var til, var ihvertfald ikke helt akademisk.

Fandt denne hjemmeside, ved ikke lige hvem det er.
    (link fjernet)

Henrik, der skulle holde til på Fyn som før havde en hjemmeside der hed Akademisk Ridekunst, kan jeg ikke finde. Der var en masse videoer med øvelser, han underviste vist også.

• #2   19. feb 2013 Hvad med Henrik Halle? www.kapriole.dk

• #3   19. feb 2013 Krikken: Nej det er hun muligvis nok ikke?

Henrik har nu en hjemmeside der hedder kapriole.dk, men tror ikke han underviser længere - har dog skrevet til ham..
    Hans film er fine, men har nok lidt brug for en der kommer ud og svinger pisken, når jeg gør noget forkert smiley

Har også tidligere fået undervisning af en privat - Christel, i akademisk, men syntes ikke helt det fungerede for mig..

• #4   19. feb 2013
    Hekie virkede ihvertfald super sød - måske du kunne tage til en teori torsdag ved hende og få inspiration? :o).

Den private jeg fik ved en enkelt gang, var en jeg fandt via. annonce på HN.

• #5   19. feb 2013 Jeg arbejder desværre om torsdagen, så der kan jeg ikke komme - havde ellers været spændende..

Tror såmen også hun er dygtig, synes dog at 430 uden kørsel bliver noget pebret i længden.

• #6   19. feb 2013
    Det er det, også derfor jeg fandt en privat til akademisk da jeg generelt syntes akademiske undervisere er dyre for min SU. Lige så med beridere o.l

Så fandt en privat ;o).

• #7   19. feb 2013 Jeg vil selvfølgelig anbefale Maja. Men at sige hun er dyr.... udfra undervisningsprisen skal i lige trække momsen, pension osv. Så er der ikke mange penge tilbage smiley

Hvis du vil finde en privat så prøv måske at efterspørge det på facebook? der er en del grupper der hedder "akademisk ridekunst" og så "DK" "-danmark" osv. Så prøv der smiley

Jeg underviser også, men er jo desværre fra århus, så en tur til fyn vil blive al for dyr i benzin

• #8   19. feb 2013
    Er klar over at det ikke er dyrt som i timeløn, men for en på SU så er det mange penge at komme af med + kørsel ;o). Og hvis man så kan finde en privat der koster mindre, men underviser i det samme, så er det for mig bare penge der er sparet.

• #9   19. feb 2013 Angelika: Nej jeg kan godt se hvad du mener, men som krikken skriver - på en SU er det ret mange penge, når det i forvejen koster en del at have hest. Så vil jeg hellere spare på undervisningen, eller helt undlade den, end at spare på mad, dyrlæge eller ordentligt udstyr fx smiley

Men uanset hvad ville Maja ikke kunne komme på tale, da hun kun giver enelektioner ved minimum 3 ekvipager samme sted, og det kan jeg ikke samle, da det kun er mig der står der. Min veninde kunne muligvis overtales, men så er vi kun to, og min frieser er endnu ikke gammel nok.

Kommentér på:
Akademisk underviser Fyn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce