"Rødhætte" Fotoshoot {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Nu er jeg så ude igen med endnu et nyt fotoshoot, af en model jeg har arbejdet med før.
Grundidéen er for en gangs skyld ikke min egen, men en jeg har set blive brugt og fortolket af et par andre super dygtige fotografer, og det var så inspirerende, at jeg selvfølgelig selv måtte prøve.
- Idéen går ud på at udnytte det snehvide landskab og iklæde en model i matchende hvidt, og derudfra skabe en kontrast til alt det hvide, ved hjælp af røde læber. Jeg er så gået lidt videre med idéen og har i stedet klædt modellen helt på i rødt, for at skabe en mere markant kontrast, og samtidig krydret det hele med nogle macrobilleder af model og omgivelser, for nærmest at skabe en helt serie ud af det.
Dette shoot er Ziff's andet shoot (jeg skød også hendes første, hvilket er tilbage i 2011, så det er jo noget tid siden at hun sidst har prøvet at posere), og derfor har Ziff slevfølgelig ikke særlig megen erfaring, hvilket resulterede i rolige poseringer og lidt ensformige udtryk, for ikke at gabe over for meget. Og så var det selvfølgelig også bidende koldt og glat, hvilket også hæmmede os. Men Ziff var jo så god at tage det oppe fra og ned efter, og vi tog det som det kom, så det var jo dejligt - Beklageligvis måtte vi slutte tidligt pga. kulden, så vi nåede ikke så mange outfit, som jeg havde beregnet. Men det må blive en anden gang så.
Men ja, ellers håber jeg at I vil kigge forbi og give lidt respons
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.423304104422879.102217.310296095723681&type=3
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
"Rødhætte" Fotoshoot
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside