Fuldblodsaraberne

Fuldblodsaraberne

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hispano araber Hispano araber

Jeg er på jagt efter nogen som avler hispano araber her i danmark nogen som kender nogen. eller kunne tænkte sig at starte op i denne race. og det er en krydsning mellem ox araber og p.r.e.
Det er en race som har hvert fremme i mange år i spaninen. findes også i norge og i sverige. usa. og andre steder. jeg skal selv have et afkom efter min hoppe i år her ca. 1 juli. i må meget gerne vender tilbage hvis nogen kender nogen... vil jeg blive glad. og nogen som gerne ville have deres hispano araber registeret i Danmark.
Susanne

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hispano araber
  • #1   11. feb 2013 her kan jeg være med..

jeg vil have en hispano har ønsket mig det i mange år.. og snakket om i mange år at avle den .. men havde jo min gamle araber dreng..
    så pt ser det sådan her ud.. vi ser på gård og når den engang kommer ja så vil jeg prøve at avle lidt hispano for at se om markedet er der.. men først skal der nok lige laves en til mig selv..
    så du har en her der ihvertfald har int og har studeret og søgt på div hispanoer de sidste 10 år smiley

• #2   12. feb 2013 Det lyder da super fedt miv.
    Jeg er selv gået i gang med at avle racen fra sidste år vil sige jeg får det første afkom i år og vil nok være til salg.
    Jeg synes det er en lækker race og tro den vil være god til kilmaet her hejmme og til en god brugs hest her i danmark.
    Jeg søger oz folk som gerne vil være med til at starte denne race op. jeg op at søster forbundet i dsah dem som har sportsaraber vil være med på at tage denne race ind under sig. og derfor søger jeg oz folk som har et afkom. som gerne vil have danske papir.

• #3   12. feb 2013 altså skal de have pas skal de jo til spanien.. tror faktisk pre forening står fo rpas til pre´ha .....

hvem er den hoppe bedææket med så? går udfra du har valgt pre far og ox mor smiley

men som sagt jeg har i rigtig mange år luret på dem. va rlige ved at købe en permanent skimmel hispano i tyskland i sin tid.. men så dukkede min dreng op ellers havde hun skam stået her idag ...
    jeg har nogel få gange set det er efterspurgt på araber eller andre forums.. men desværre ikke ret tit måske kun 1 gang årlig max.. så er selv lidt i tvivl om der overhovedet er int i dem..
    jeg kan være ligeglad min den første skal være min egen hvis det er en pige og en venindes hvis den har tap smiley

• #4   12. feb 2013 tror i de 10år jeg har søgt og kigget på racen er det vel max 10 emner jeg har fundet om det.. og deri er bare nogle lala svar..

sabia der e rherinde har jeg faktisk snakket med hans avler helle om dengang hendes hoppede ventede sig smiley

• #5   12. feb 2013 Okay. har selv fundt ud af der ligge meget i at statye den nye race op men er fast på at hvis man gør det godt nu vil det give bonus om 5 år ca. kender en mere der startr op fra i år af da hun har ox hingst og pre hoppe. og vi vil gøre lt for at få racen ind til dk. racer vil ikke gå under pre. da de kun kører med ren pre. og min få grønt hestepas med stambogen i da racen pt ikke er anderkendet i dk men de skriver hvilken hoppe og hingst der er brugt. da begge er avls godkendt.
    hende her starter også op http://www.hestegalleri.dk/bruger/43942-_stald_ria__line

higsten jeg har brugt
    http://www.hestegalleri.dk/galleri/132018-pura_raza_espa%C3%B1ola_maximus_z_of_rohan

• #6   13. feb 2013 Ok min plan var at den så fik stambog i spanien det har jeg oz undersøgt. Det er ik vildt dyrt og man skal bare være medlem af avlsforning dernede vist.og det lavers først når følt er født.

Kommentér på:
Hispano araber

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce