3. feb 2005 Følger: 118 Følgere: 122 Heste: 14 Emner: 38 Svar: 189
Hispano araber Hispano araber
Jeg er på jagt efter nogen som avler hispano araber her i danmark nogen som kender nogen. eller kunne tænkte sig at starte op i denne race. og det er en krydsning mellem ox araber og p.r.e.
Det er en race som har hvert fremme i mange år i spaninen. findes også i norge og i sverige. usa. og andre steder. jeg skal selv have et afkom efter min hoppe i år her ca. 1 juli. i må meget gerne vender tilbage hvis nogen kender nogen... vil jeg blive glad. og nogen som gerne ville have deres hispano araber registeret i Danmark.
Susanne
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 980
jeg vil have en hispano har ønsket mig det i mange år.. og snakket om i mange år at avle den .. men havde jo min gamle araber dreng..
så pt ser det sådan her ud.. vi ser på gård og når den engang kommer ja så vil jeg prøve at avle lidt hispano for at se om markedet er der.. men først skal der nok lige laves en til mig selv..
så du har en her der ihvertfald har int og har studeret og søgt på div hispanoer de sidste 10 år
feb 2005
Følger: 118 Følgere: 122 Heste: 14 Emner: 38 Svar: 189
Jeg er selv gået i gang med at avle racen fra sidste år vil sige jeg får det første afkom i år og vil nok være til salg.
Jeg synes det er en lækker race og tro den vil være god til kilmaet her hejmme og til en god brugs hest her i danmark.
Jeg søger oz folk som gerne vil være med til at starte denne race op. jeg op at søster forbundet i dsah dem som har sportsaraber vil være med på at tage denne race ind under sig. og derfor søger jeg oz folk som har et afkom. som gerne vil have danske papir.
apr 2006
hvem er den hoppe bedææket med så? går udfra du har valgt pre far og ox mor
men som sagt jeg har i rigtig mange år luret på dem. va rlige ved at købe en permanent skimmel hispano i tyskland i sin tid.. men så dukkede min dreng op ellers havde hun skam stået her idag ...
jeg har nogel få gange set det er efterspurgt på araber eller andre forums.. men desværre ikke ret tit måske kun 1 gang årlig max.. så er selv lidt i tvivl om der overhovedet er int i dem..
jeg kan være ligeglad min den første skal være min egen hvis det er en pige og en venindes hvis den har tap
apr 2006
sabia der e rherinde har jeg faktisk snakket med hans avler helle om dengang hendes hoppede ventede sig
feb 2005
hende her starter også op http://www.hestegalleri.dk/bruger/43942-_stald_ria__line
higsten jeg har brugt
http://www.hestegalleri.dk/galleri/132018-pura_raza_espa%C3%B1ola_maximus_z_of_rohan
feb 2005
Hispano araber
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside