{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Gaber, bid.. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Min pony er begyndt/har gjordt det i noget tid at gabe over bidet, vender ørene tilbage, ligger dem dog ikke, så tror at han måske bare lytter til mine signaler. Men tilbage til emnet, han gaber meget over bidet, og åbner munden når han så går som han skal i holdning. og JEG SAVER IKKE, ER DEN STØRSTE MODSTANDER. Men tror i at det kan være bidet der måske irretere?
Han har haft tandlæge for ikke særlige lang tid siden og der var ikke noget, han gjorde det også før hun kom! men prøvede så muffe-bid i dag der vendte han ørene næsten hele tiden fremad og selvf. lyttede ved at vende dem frem og tilbage.. og gabte næsten ikke så tror i at han skal bruge muffe, bruger normalt tredelt 13,5 cm.

//Nadia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaber, bid..
  • #2   9. feb 2013 Ved ikke helt hvad det kan være, men nogle heste er mere følsomme en andre, hvis Du ikke har redet i noget tid så kan nogle have tildens til at være lidt irriteret over at de skal have bid på....:)
    Men ellers er jeg ikke sikker, men efter som tandlægen har været der har det ikke noget at gøre med tænderne, men hvis muffen hjælper så prøv og se hvad der sker efter noget tid med muffen og se om han siger noget til bidet efter det;)
    Hvis han gør det når du fe.k drejer så sæt bidet i munden på ham imens du står foran ham og se hvad han gør når du trækker drejer eller sådan så kan man nemmere se hvad der sker i munden på han når han gør det:)

Held & Lykke håber det bliver bedre;)

Stéphane N M Poulsen

• #3   9. feb 2013 Tak tak smiley
    -God ide.

Kommentér på:
Gaber, bid..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce