Efterlyser min elsket Moonlight <3 {{forumTopicSubject}}
Jeg efter lyser en pony, som jeg har haft part på i år 2010-11 han var kommet til den rideskole hvor jeg arb. og jeg fik lov til at ride ham, derfra bygget vi et venskab om så til sidste kunne vi ikke skeldes ad og en gang blev Moonlight meget syg og da jeg fik af vide at han havde fået kolik. Det endte jeg tænkte på var ham og at jeg skulle ned til ham så om aften kørte mig og min mor hen til ham, da han så mig begyndte han og vinske som om" jaa nu kommer hun og ser til mig hvor er jeg glad" ( arkdig) og der fra har mig og Mooni aldrig kunne skeles ad men så gik rideskolen ned og hele hestene skulle sælges, det skulle Moonlight også, jeg grad i 3 dag for det gjore så ondt inden i at miste Mooni det ville være det samme vis du ikke havde en ven eller men bare var helt tom. Så nu er det på tide han bliver fundet igen jeg ved at Moonlight blev solgt til en heste handler der hedder lars Fredriksen og, derfra var det en pige på 12 år der havde han hun fik han i fødselsdage, derfra til en 13-14 åri pige og nu er blevet solgt videre vi har hørt nået om en rideskole der hedder fredbriksværk rideskole som muligvis har ham nu. men det kan jo være at der er nogen af jer her inde der ved noget om ham.
om Moonlight
høj Ca. 125
farve mørkebrun og sort man/hale
humør glad og er meget nevøs over for nye mennesker
grønt pas
alder Ca. 8-10 år
har ikke nogen aftegn i hoved eller ben kun sorte ben
i kan se ham inde på min profil der er også billeder af ham
tusind tak på forhånd:) mvh. Ida Lindhardsen håber i kan hjælpe mig
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Efterlyser min elsket Moonlight <3
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside