1.337 visninger
|
Oprettet:
Flot øjenmakeup? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg er en 14 årig pige, som skal til den her fest på fredag Jeg vil gerne se flot ud og da jeg selv synes noget af det flotteste på mig selv er mine øjne, skal de ha' det flotteste makeup.
Jeg har helt brune øjne, lange øjenvipper og ensformige øjenbryn.
Nogen der har en ide eller rigtig gerne en guide! Har søgt lidt på google
På det linkede billede er min øjenbryn ja ik så pæne! Men de er plukket tyndere nu og er blevet helt ok
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 1.198
Synes du skal holde det ret naturligt hvis du gerne vil fremhæve dine øjne - jeg ser så mange piger med super flotte øjene der lægger en al for voldsom makeup, hvilket gør at man kun ser makeuppen -ikke øjnene
mar 2010
Følger: 81 Følgere: 81 Heste: 9 Emner: 137 Svar: 464
Bangs: Vil du ikke være en skat og forklare det på Dansk? Jeg forstår ikk helt det makeup sprog
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 1.198
De røde cirkler er der hvor du skal bruge hvid øjenskygge - ved brynbenet (lige under øjenbrynet, men ikke det hele, kun lige i kanten som du kan se på billedet), ved tårekanalerne og så midt på øjenlåget.
Den blå er der hvor du skal bruge en brun øjenskygge - i kanten af øjet der hvor du i forvejen har en "revne". Men igen, kun ude i siden som du kan se ved ringen.
Det skulle gerne ende med at ligne noget hen af det her
(link fjernet)
Hvis du synes det er lidt kedeligt, kan du enten lægge en gylden glimmer på øjet også for at peppe det lidt op, eller lave cateyes/katteøjne med en sort flydende eyeliner, hvilket ser sådan her ud:
http://v030o.popscreen.com/Q0NQZzg1TG1Kd2sx_o_adele-modern-cat-eye-makeup-tutorial-video-with-robert-.jpg
(du kan se hvordan der er en sort "vinge"...det ser rigtigt flot og feminint ud fordi det får det til at ligne at du har længere og tykkere øjenvipper, samt giver en mere festlig effekt)
held og lykke! :))
mar 2010
aug 2009
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 402
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fvjgIi5lMy4
mar 2010
Flot øjenmakeup?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside