{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Hjælp til Photoshop {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil høre om der er en photoshop-haj der kan hjælpe en photoshop-newbe, og måske kan afsætte lidt tid til at lege med et af mine billeder, og derefter forklare hvordan det er blevet lavet?

Sagen er den, at jeg har gang i et projekt med nogle collagerammer. Jeg vil rigtig gerne have alle billeder i sort/hvid, og nogle af dem med lidt røde elementer. Jeg kan som sådan godt finde ud af at lave det, jeg synes bare ikke at jeg kan få den "rigtige" røde farve frem. Jeg skal selvfølgelig nok forklare meget nærmere hvis der er en frivillig. smiley

Jeg tænker lidt á la det her:
http://s269.beta.photobucket.com/user/angelesvan7/media/red%20black%20white%20and%20grey/red-rose-black-and-white-background.jpg.html

Skriv endelig, eller send en PB eller noget hvis nogen har lyst til at hjælpe. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Photoshop
  • #1   28. jan 2013 Du skal, inden du laver dit billede "sort/hvid", markere det du gerne ville have, skal være den røde farve.
    Så skaber du automatisk en "maske" (kan du se i højre side)
    Så kan du evt. gøre billedet sort/hvid (husk at være på den rigtige maske) og så kan du derefter trykke på den markerede maske og vælge en rød kontrast/farve smiley

(håber det var til at forstå) smiley

• Boye T
    Boye T Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #2   9. jun 2013 Er der en farve på billedet du gerne vil fremhæve på billedet når det er lavet til sort/hvid, gør du således.
    Åben foto - kopierer ctrl + j, vælg kopibillede, vælg edith / adjustmens / hue/saturation, træk saturation helt til venstre, vælg History brush, mal nu hvor farven skal frem.
    Flattern Image

Kommentér på:
Hjælp til Photoshop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce