{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.369 visninger | Oprettet:

Distance ridebukser {{forumTopicSubject}}

Hej

Er det nogen der har erfaring med distance ridebukser?
Jeg har aldrig set eller prøvet nogen og syns de ser rigtig gode ud.
De har ikke nogen sømmer og hverken lynlås eller knapper. De må være rigtig behagelig og have på.

Hvilke anbefaler i og fordele og ulemper iforhold til alm ridebukser?:)
Hvor køber i jeres ridebukser og er det nogen spesielle mærker du anbefaler? Har hørt om podium, pull up og stud one.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Distance ridebukser
  • #1   26. jan 2013 Følger lige med smiley

• #2   26. jan 2013 Mine Stud One er skønne, mine Podium er skønne, og mine Irideon vinter ridebukser er totalt super overfede smiley

Jeg er en kraftig pige, så jeg er mest til Podium og Irideon, som passer bedre til min facon.

Distance ridebukser er noget man bare bliver afhængig af smiley

Mvh
    Vibeke

• #3   27. jan 2013 Vibeke
    Tak for svar smiley
    Hvor køber du dine ridebukser? Ved du om nogen af standerne på Herning Messe sælger dem? Jeg vil nemlig helst prøve nogen inden jeg køber, da jeg generelt har svært ved at finde noget der passer. Jeg kan nemlig ikke finde nogen i nærheden af hvor jeg bor som har dem. Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen på nettet.

Jeg har ikke hørt om Irideon. Må lige prøve at google dem.

• #4   27. jan 2013 Jeg mener AT Horsecare har været i Herning, men om de kommer i år, ved jeg ikke. Men du kan altid ringe og spørge - Anette hjælper gerne med størrelse, og hvis du oplyser din normale buksestørrelse, så ved hun hvad størrelse du skal bruge.
    Det gør de også hos Hest og Hobby smiley

Mvh
    Vibeke

• #5   27. jan 2013 Jeg har også lige et spørgsmål til emnet smiley
    Størrelser i distance bukser hvordan er det?
    Jeg bruger i alm bukser en str 36.
    Er det small, meduim eller hvordan?

Tråd starter - Du kan købe dem på www.madeforhorses.dk der er dem fra podium smiley
    eller studone.com der er flere forskellige mærker smiley

De er på udsalg i madeforhorses smiley

• #6   27. jan 2013 Stjal lige sådan en her
    French Sizes.

Tailles Stud One.

- de 34 à 34.

XS.

36 / 38.

S.

40 / 42.

M.

44 / 46.
    L.

• #7   27. jan 2013 Vibeke
    Jeg kan godt se at AtHorseCare har forhandlet dem men man kan ikke finde ridebukserne på deres hjemmeside. Kan heller ikke finde nogen hos Hest og Hobby da deres shop side ikke virker smiley Får prøve og kontakte dem.

Natascha
    Ja kan godt se de har tilbud hos madeforhorses men det er kun med knæskind. Har lige skrevet til dem og spurgt om de har bukserne med helskind. Og de Stud One er fra udlandet, vil helst bestille fra danmark.

Vil helst finde en butik hvor man kan prøve bukserne istedet for at bestille på nettet. Så ved jeg at jeg får den rigtige størrelse og at jeg kan lide og have dem på. Det kan jo være jeg slet ikke bryder mig om dem. Men det håber jeg da jeg er træt af alm ridebukser. De er skrækkelig og have på.

• #8   27. jan 2013 Tror du ville få glæde af at se i Herning måske er du heldig de har nogen der
    Kan heller ikke li at bestille ting som måske ikke kommer til at passe over net
    Det har jeg gjordt så tit og det bliver for dyrt i længden
    VH
    annette

• #9   30. jan 2013 Jeg har snakket med AT HorseCare. Hun har stoppet med at sælge distance ridebukser.
    Madeforhorses er ved at sælge ud da hun skal lukke ned så hun har udsalg i øjeblikket.
    Hest&Hobby har bukser liggende men kun sorte og røde. Jeg ville helst have haft blå.
    Jeg har snakket med heidis rideudstyr og de sælger distance ridebukser og hun har blå liggende men tror jeg venter til efter Herning. Det er jo kun lidt over 1 mnd til smiley

• #10   30. jan 2013 AT Horsecare er den eneste shop med distance ridebukser, som jeg har set i Herning.
    Tror ikke rigtigt du kan finde dem hos de andre udstillere - desværre.

Har du prøvet Heidis Rideudstyr?

Hvis du bruger str. 36 ville jeg mene, at du er en str. S i Podium.

Mvh
    Vibeke

• #11   30. jan 2013 Vibeke
    Jeg har haft kontakt med alle de du nævner hvis du læser mit næst sidst indlæg ;)Men jeg venter med at købe fra Heidis rideudstyr til efter jeg har været i Herning smiley

• #12   31. jan 2013 Hvem der bare skulle til Herning smiley

Husker du lige at følge op på tråden her, hvis du falder over en ny forhandler?

Der findes i øvrigt et par forretninger, der forhandler udstyr til islandsk hest, som her vinter ridebukser i samme kvalitet som Irideon fra Toklat.
    Så det kan godt være interessant for dig, at kigge lidt på dem også.

• #13   20. mar 2013 Så har jeg endelig fået købt mine distance ridebukser. Jeg fandt ikke rigtig nogen i Herning så derfor bedstilte jeg dem hos Heidis Rideudstyr.
    Heidi har forresten lavet en hjemmeside for distanceudstyr.

Men har fundet en anden hjemmeside som også sælger bløde konfertable ridebukser. Minkhorse.com

Kommentér på:
Distance ridebukser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce