{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.423 visninger | Oprettet:

Hovedet på sned - vil ikke til højre? {{forumTopicSubject}}

Heeej.

Jeg står nu med min dejlige lille pony dreng som endelig er begyndt at komme godt ind og op i nakken, hvilket jo er skønt! Men nu er han blevet total kold overfor højre tøjle?/-: Jeg skal tage utrolig meget fat i den på begge volter, dog er det værst når vi rider højre volte også skal dreje til højre, så er han virkelig dum. Det er så slemt at biddet altid sidder til højre, og når jeg retter det op så vil han ikke dreje? Han er til gengæld utrolig følsom på venstre tøjle?

Når vi så rider venstre volte "over stiller" han sige, søger en smule dybere og stikker mulen ud til højre på. Her igen bliver jeg nød til at have en hel del fat i højre tøjle da jeg så kan få stillet ham en smule kontra som hjælper! Men han er rigtig svær at få fat på i højre tøjle, der skal lægges "kræfter i" og det duer jo ikke, da biddet sætter sig skævt igen!

Jeg tænker lidt at han mangler noget balance, men hvordan træner jeg det?
Hvad kan jeg gøre?

Det skal lige siges jeg til hverdag rider med et normalt 3-delt bid, men der er lige blevet bestilt et 3-delt baucher bid hjem. Det kommer i næste uge.

//Skindhøj//

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hovedet på sned - vil ikke til højre?
Kommentér på:
Hovedet på sned - vil ikke til højre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce